تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دسری لذیذ برای درمان بی‌خوابی/ افسردگی را با یک میوه ارزان قیمت درمان کنید/ آشنایی با ۵ منبع مفید دریافت ویتامین A/ خرما بخورید و کم خونیتان را ریشه کن کنید

به گفته محققان طب سنتی مصرف روزانه خرما با خواصی بسیار همراه است، اما برخی افراد از آن غافل مانده و از خوردن آن امتناع می کنند.

به گزارش خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

دیر شدن قائدگی

تاخیر در قاعدگی الزاما به معنای حاملگی نیست؛ بسیاری از خانم‌ها دچار اختلالات هورمونی و مشکلات قائدگی هستند، این مسئله می تواند نشانگر وجود اختلالات هورمونی، کیست تنبلی تخمدان، بی اشتهایی عصبی، دیابت و حتی چاقی مفرط باشد؛ در این حالت مصرف گیاه رازیانه با تنظیم هورمون ها رحم را به صورت کامل پاکسازی کرده و احتمال بیماری های رحمی را به صفر می رساند، اما دقت کنید خانم های باردار نباید از رازیانه استفاده کنند زیرا باعث سقط جنین می شود.

////

فواید سمنو

سمنو داروی طول عمر و آرامش اعصاب است، در درمان سوءهاضمه، نازایی، سختی زایمان؛ سنگ کیسه صفرا و اختلالات صفرا، پا درد، کندی قلب، ریزش مو، لاغری، یبوست، واریس، قند خون و دیابت، رشد قد، بی‌خوابی عصبی، تصلب شرائین و کلسترول، ام اس، پرکاری تیروئید، مقاومت در برابر عفونت ها به عنوان غذا و کمک درمانی مفید است.

////

فواید مصرف خرما در طول روز

خرما میوه‌ای گرمسیری است که در جنوب کشور رشد می‌کند، به گفته محققان طب سنتی مصرف روزانه خرما با خواصی بسیار همراه است، اما برخی افراد از آن غافل مانده و از خوردن آن امتناع می کنند. خوب است بدانید با مصرف روزی سه عدد خرما ویتامین کل بدن تامین، کبد از سموم پاک و کم خونی درمان خواهد شد، همچنین اگر دچار پوسیدگی دندان هستید می توانید از این میوه استفاده کنید و پوسیدگی دندان‌هایتان را با این میوه مقوی از بین ببرید، علاوه بر این خرما، شما را از خواب آلودگی نجات می دهد.

////

فواید مصرف ویتامین A

مصرف ویتامین  A  باعث تقویت سیستم دفاعی، تقویت بینایی، سلامت پوست، رشد دندان ها و کیفیت استخوان‌ها می‌شود؛ حال برای تامین این ویتامین محققان راهکارهای ساده و دم دستی را پیش رو می گذارند؛ میوه ها و سبزیجات نارنجی و زرد رنگ، لبنیات، زرده تخم مرغ، ماهی و  جگر گزینه هایی مناسب برای تامین ویتامین A خواهد بود.

////

طالبی بخورید تا افسردگی نگیرید

در فصل تابستان میوه‌های متفاوتی وجود دارد که می توان از مزایای خدادادی آن بسیار بهره برد، یکی از این میوه ها طالبی است که می‌توان در روزهای گرم تابستان از آن استفاده کرد و لذت برد، طالبی منبع غنی" پتاسیم" است و به طبیعی شدن تپش قلب و رسیدن اکسیژن برای مغز کمک می‌کند، همچنین مصرف طالبی از استرس و افسردگی پیشگیری می‌کند و مصرف آن یکی از بهترین درمان‌ها برای افسردگی به شمار می‌رود.

////

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دسری لذیذ برای درمان بی‌خوابی/ افسردگی را با یک میوه ارزان قیمت درمان کنید/ آشنایی با ۵ منبع مفید دریافت ویتامین A/ خرما بخورید و کم خونیتان را ریشه کن کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..