تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسیایی‌ها در صدر فروش هفتگی/ جیسون استاتهام با شکار کوسه‌ها در رتبه دوم قرار گرفت

آخرین وضعیت فروش فیلم‌های اکران شده طی هفته گذشته در سطح جهان را می‌توانید در این گزارش دنبال کنید.

به گزارش سینماخبر هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که خبر از فروش هفتگی فیلم‌ها و انیمیشن‌های اکران شده در سطح جهان می‌دهد. در این هفته نیز سینمای جهان شاهد هنرنمایی اسامی بزرگ بازیگری در سینما بود و فیلمی تمام آسیایی توانست صدر جدول فروش را در هفته گذشته در اختیار بگیرد.

باکس آفیس هفته / آسیایی ها در صدر فروش هفتگی/ جیسون استات هام با شکار کوسه در رتبه دوم

۵) کریستوفر رابین 《Christophe Robin》

فیلم کریستوفر رابین، فیلمی در ژانر انیمیشن_تخیلی برگرفته از داستان «پو»خرس و رابطه‌اش با کریستوفر رابین در بزرگسالی است.

در خلاصه داستان این آمده است: کریستوفر رابین که اکنون بزرگ و بالغ شده و سرگرم زندگی جدید، شغل و خانواده‎اش است، به طور ناگهانی با دوست قدیمی خود (پو خرسه) که مربوط به دوران فراموش‎نشدنی کودکی‎اش است٬ ملاقات می‎کند. پو از کریستوفر رابین می‌خواهد به هاندرد آرک وود بازگردد تا به او در پیدا کردن دوستان گمشده‌اش کمک کند.

این فیلم در هفته چهارم اکران خود توانست فروش هفتگی ۶/۳ میلیون دلاری را تجربه کند و به مجموع فروش ۷۷ میلیون دلار برسد.

باکس آفیس هفته / آسیایی ها در صدر فروش هفتگی/ جیسون استات هام با شکار کوسه در رتبه دوم

۴) عملیات غیر ممکن _فال آوت 《Mission: Impossible - Fallout》

تام کروز پس از گذشت پنج هفته از نمایش فیلم سینمایی ماموریت غیر ممکن، همچنان در رتبه‌های بالای فروش هفتگی قرار دارد. این فیلم در هفته گذشته نیز توانست پس از پنج هفته اکران، با فروش ۸ میلیون دلاری در رتبه چهارم قرار بگیرد و به مجموع فروش ۱۹۳ میلیون دلاری دست پیدا کند. سری جدید این فیلم هم قصه‌ای هیجان انگیز بر اساس فصل‌های گذشته دارد و تام کروز به عنوان یک کاراکتر اثرگذار وارد ماجرا‌های پر کششی می‌شود.

سال ۱۹۹۶ میلادی، اولین قسمت از سری فیلم‌های ماموریت غیر ممکن ساخته شد. این فیلم توسط برایان دی پالما کارگردانی شد و هنرپیشگانی مانند تام کروز، وینگ ریمز و ژان رنو در آن به ایفای نقش پرداختند. داستان کلی این فیلم حول ماموری به نام ایتان هانت (با بازی تام کروز) از اعضای گروه IMF است که به جنگ تبهکاران می‌رود.

باکس آفیس هفته / آسیایی ها در صدر فروش هفتگی/ جیسون استات هام با شکار کوسه در رتبه دوم

۳) قتل در اوقات خوشی《The Happytime Murders》

فیلم جدیدی که توانست در هفته نخست اکران خود جایگاه سوم فروش هفتگی را تصاحب کند، با در اختیار داشتن ۳۲۵۶ سالن، فروشی معادل ۱۰ میلیون دلار را به ثبت رسانید.

در فیلم کمدی_اکشن قتل در اوقات خوشی، بازیگرانی همچون ملیسا مک‌کاتری، مایا رادولف، جول مک‌هیل و الیزابت بنکس ایفای نقش می‌کنند که برایان هنسون با فیلم‌نامه‌ای از «تاد برگر» کارگردان آن است. هنسون، جف هایز، مک‌کارتی و بن فالکون نیز تهیه‌کنندگان این کمدی هستند.

فیلم قتل در اوقات خوشی یک فیلم در ژانر کمدی است که لس‌آنجلس را وقتی عروسک‌های خیمه شب بازی و انسان‌ها با هم زندگی می‌کنند، تصویر می‌کند. دو کارآگاه مخالف با یک راز، یکی انسان و دیگری عروسک، مجبور هستند کنار هم کار کنند تا ماجرای قتل‌های وحشتناک بازیگران سابق یک برنامه خیمه شب بازی تلویزیونی را حل کنند.

باکس آفیس هفته / آسیایی ها در صدر فروش هفتگی/ جیسون استات هام با شکار کوسه در رتبه دوم

۲) مگ 《 The Meg 》

فیلم مگ با بودجه‌ای معادل ۱۵۰ میلیون دلار ساخته شده است و با بازی جیسون استات هام توانسته فروش ۱۳ میلیون دلاری را در هفته سوم اکران خود بدست بیاورد و در جایگاه دوم فروش هفته قرار بگیرد. کارگردانی این فیلم بر عهده جان «ترتل‌تاب» است. این فیلم براساس رمانی اثر استیو آلتن نوشته شده و داستان یک کاپیتان نیروی دریایی آمریکا را روایت می‌کند که باید گروهی از دانشمندان یک ایستگاه تحقیقاتی دریایی را که در حال تحقیق روی موجودات ماقبل تاریخ بودند، از یک کوسه غول پیکر نجات دهد. در فیلم «The Meg» شاهد مبارزه جیسون استاتهام با یک کوسه غول پیکر هستیم که طبق گفته سازندگان فیلم، این کوسه بزرگترین کوسه دنیای سینما است.

جیسون استاتهام، جسیکا مک‌نامی، لی بینگ‌بینگ، وینستون چائو، روبی رز، رین ویلسون، کلیف کرتیس، رابرت تیلور، پیج کندی و ماسای اوکا، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

باکس آفیس هفته / آسیایی ها در صدر فروش هفتگی/ جیسون استات هام با شکار کوسه در رتبه دوم

۱) آسیایی‌های ثروتمند دیوانه 《Crazy Rich Asians》

کمپانی برادران وارنر این بار به سراغ ساخت یک فیلم کمدی_عاشقانه رفته است که در هفته دوم اکران خود توانست به فروش هفتگی ۲۵ میلیون دلار دست پیدا کند و رتبه اول خود در هفته گذشته را حفظ کند. این فیلم که در آسیای مرکزی تصویر برداری شده با ۳۳۸۴ سالن سینما رتبه نخست فروش هفتگی را برای دومین بار متوالی توانست تصاحب کند.

فیلم سینمایی «آسیایی‎های ثروتمند دیوانه» اقتباسی سینمایی از یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های نوشته شده توسط کوین کوان به همین نام است. کارگردانی این اثر را جان ام چو انجام داده است و فیلمنامه اقتباسی آن را نیز پیتر چیارلی و آدل لیم نوشته اند.

از جمله بازیگران فیلم؛ به کنستانس وو، هنری گولدینگ، جما چان، آوکافینا، کریس آکینو، لیزا لو، نیکو سانتوس، کن جیونگ ومیشل یئو می‌توان اشاره کرد.

داستان فیلم در مورد شخصی به نام ریچل چو است که برای حضور در مراسم ازدواج دوست بچگی‎اش، با دوست‎ خود به نام نیکولاس یانگ به سنگاپور سفر می‎کند. این سفر برای آن‌ها ماجرا‌هایی را رقم می‌زند ...

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسیایی‌ها در صدر فروش هفتگی/ جیسون استاتهام با شکار کوسه‌ها در رتبه دوم قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..