تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگاه «از ایده تا فیلمنامه» در دومین المپیاد فیلمسازی برگزار می شود

کارگاه «از ایده تا فیلمنامه» در دومین المپیاد فیلمسازی برگزار می شودبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛کارگاه «از ایده تا فیلمنامه» در حوزه فیلمنامه نویسی با تمرکز بر ارائه راهکارهایی برای بالا بردن سطح خلاقیت نوجوانان 9 تا 16 سال در چهار جلسه از تاریخ 11 تا 13 شهریور در دومین المپیاد فیلمسازی و در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برپا می شود.

در بخش نخست از این کارگاه ها فریبرز آهنین نویسنده و فیلمساز، مبحث «از ایده تا فیلمنامه» را آموزش می دهد و پس از آن بهنام تاج میر نیز فیلمسازی تک نفره را تدریس می کند. طرح مباحث برای هنرجویان صرفا به صورت کاربردی و ساده مطرح می شود و قرار نیست مطالب عنوان شده در این کارگاه ها به صورت تخصصی بیان شوند.

مجموع کارگاه های «از ایده تا فیلمنامه» در اردوگاه شهید بهشتی که محل برگزاری دومین المپیاد فیلمسازی است تشکیل می شود و نوجوانان حاضر در مجموع کارگاه های المپیاد فیلمسازی پس از چهار جلسه آموزش، فیلمنامه هایی با حداکثر مدت زمان 2 دقیقه می نویسند و از میان فیلمنامه های نوشته شده 10 فیلمنامه برای ساخت در کارگاه های عملی فیلمسازی تک نفره انتخاب خواهند شد.

دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می شود. این المپیاد در دو بخش «فیلم» و «فیلمنامه» با پذیرش فیلم‌های ۳ دقیقه ای با موضوع آزاد در گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال برپا می شود.

انتهای پیام/

برگزاری کارگاه «از ایده تا فیلمنامه» در دومین المپیاد فیلمسازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگاه «از ایده تا فیلمنامه» در دومین المپیاد فیلمسازی برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..