تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودک و طب سنتی، راهنمای والدین

نی نی بان: بسته پیشنهادی طب گیاهی و اختلالات شایع کودکی برای آن دسته از پدرها و مادرهایی تهیه شده است که می خواهند از طبیعت برای درمان بیماری های شایع کودکان کمک بگیرند و تا حد امکان سراغ داروهای شیمیایی نروند. طب گیاهی و اختلالات شایع کودکی، راهنمای جامع والدین

در این بسته شما با هفت مورد از شایع ترین اختلالات دوره کودکی آشنا می شوید که برخی مسری و برخی غیر مسری هستند.
علائم شایع بیماری ها، سن شایع بروز در کودکان، نحوه انتقال، علل و عوامل ایجاد کننده بیماری و روش های درمان آن در هر کدام از موارد ذکر شده است.
همچنین در این بسته شایع ترین و ساده ترین درمان های گیاهی هر کدام از این بیماری ها از جمله کولیک، بی اشتهایی، اوریون، یبوست، اسهال و... را نیز آوردیم تا بتوانید فرزندتان را به شیوه طبیعی درمان کنید.
برای مطالعه خلاصه مطالب بسته پیشنهادی طب گیاهی و اختلالات شایع کودکی می توانید به این صفحه مراجعه و برای دیدن مطالب کامل روی لینک های زیر کلیک کنید.

طب گیاهی و اختلالات شایع کودکی، کولیک در نوزادان
طب گیاهی و اختلالات شایع کودکی، زردی در نوزادان
طب گیاهی و اختلالات شایع کودکی، یبوست در شیرخواران
طب گیاهی و اختلالات شایع کودکی، بی اشتهایی در کودکان
طب گیاهی و اختلالات شایع کودکی، اسهال در کودکان
طب گیاهی و اختلالات شایع کودکی، رفع علائم سرماخوردگی
طب گیاهی و اختلالات شایع کودکی، راهکارهای درمان اوریون 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودک و طب سنتی، راهنمای والدین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..