تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک میلیون نفر در پاريس از آلودگی صوتی رنج می‌برند

گزارش مرکز ارزیابی فنی آلودگی صوتی؛

از حدود هفت میلیون نفر جمعیت پاریس و حومه آن، یک میلیون نفر از آلودگی صوتی ناشی از حمل و نقل در پایتخت فرانسه به شدت شاکی هستند.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، بر اساس مطالعه‌ای که به تازگی در مرکز ارزیابی فنی آلودگی صوتی در منطقه ایل دو فرانس انجام شده است، نزدیک به یک میلیون نفر از ساکنان پاریس از سر و صدای حمل و نقل در این کلان‌شهر شکایت دارند.
به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از پاریس، بر اساس بیانیه‌ای که مرکز ارزیابی فنی آلودگی صوتی، بروئی‌پاریف Bruitparif متتشر کرده است، از حدود هفت میلیون نفر جمعیت پاریس و حومه آن، یک میلیون نفر از آلودگی صوتی ناشی از حمل و نقل در پایتخت فرانسه به شدت شاکی هستند.
بر اساس این مطالعه، آلودگی صوتی به مختل شدن خواب نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر (۷.۳ درصد) از جمعیت این کلان‌شهر منجر می‌شود.
دیدیه گُنزال Didier Gonzales، رئیس مرکز ارزیابی فنی آلودگی صوتی خاطرنشان کرد: "تشخیص این موضوع، آلودگی صوتی را که جمعیت کلان‌شهر پاریس به شدت احساس می‌کنند، شفاف‌تر می‌کند؛ چرا که ۷۸ درصد از ساکنان پاریس از سر و صدا‌ها ابراز نگرانی کرده اند. ارزیابی صورت گرفته نشان می‌دهد بیش از ۱۵ درصد از جمعیت پایتخت در منطقه‌ای زندگی می‌کنند که سر و صدا در آن فراتر از ارزش‌های محدود مقرراتی است. "
به گزارش مرکز ارزیابی فنی آلودگی صوتی، ساکنان مناطق پرتراکم از آنجا که در معرض سر و صدای وسایل حمل و نقل قرار گرفته اند، به طور میانگین هشت ماه از سلامتی کامل به دور هستند. تفاوت این موضوع در نواحی مختلف کشور قابل توجه است، زیرا این رقم در بخش‌هایی از کشور که بیشتر در معرض این آلودگی هستند، می‌تواند به ۱۹ ماه نیز برسد.
در بیانیه‌ای که منتشر شده است، ژاک-آلن بنیستی، معاون رئیس جمهور و نماینده مبارزه با آلودگی‌های صوتی و فرودگاهی پاریس از همه جوامع و مدیران بخش حمل و نقل خواست کار خود را بر اساس پویایی جمعی و هماهنگ ادامه دهند تا در پایان سال ۲۰۱۸ طرحی عملیاتی برای کلان‌شهر پاریس فراهم شود. "



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک میلیون نفر در پاريس از آلودگی صوتی رنج می‌برند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..