تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانسیلر و نحوه استفاده آن را میدانید؟

       کانسیلر و نحوه استفاده آن برای پوست صورت  کانسیلر چیست ؟

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر یکی از لوازم آرایشی هستند که در ده اخیر به دنیای لوازم آرایش وارد شد.قدرت پوشیدگی انواع لک های صورت و تیرگی زیر چشم را دارد. می توان درنوع ها و رنگ ها مختلف پیدا کرد برای اینکه بدانید چگونه از آن استفاده می شود و رنگ ا کانسیلر برای چه لک های از صورت مورد استفاده قرار می گیرد پس با ما همراه باشید.

کانسیلر چیست؟

کانسیلر‌ها از مواد آرایشی رنگی هستند که باعث هماهنگ شدن رنگ پوست بعضی از نواحی صورت با سایر قسمت‌ها می‌شوند. مثلاً تیرگی‌های زیر چشم، لکه‌های به جا مانده از جوش‌ها، منافذ، لکه‌های ناشی از تابش آفتاب و مواردی از این دست از جمله مناطقی هستند که توسط آن‌ها پوشانده می‌شوند. کانسیلرها درواقع کرم‌پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما می‌توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید البته بعضی‌ها می‌گویند بهتر است بعد از کرم‌پودر زدن استفاده شود.شاید به نظر برسد کانسیلر شباهت زیادی به پودر‌های فونداسیون یا همان کرم پودر‌ها داشته باشد، اما آن‌ها عموماً مقدار رنگدانه‌های بیشتری دارند و به همین دلیل میزان پوشاندگیشان هم بیشتر است. از طرفی از آنجایی که این مواد برای نقاط حساس و ضعیف پوست استفاده می‌شوند، کیفیت و مرغوبیت مواد سازنده‌شان بالاتر است و به همین دلیل هم در حجم کم تولید می‌شوند.

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر چیست ؟

یک کانسیلر خوب کدام است ؟

قبل از هرچیز ابتدا باید یک کانسیلر موافق با جنس پوستتان را انتخاب کنید یعنی از پوستتان شناخت کامل داشته باشید . نکته دوم در انتخاب کانسیلر، میزان پوشانندگی آن است. اگر شماقصد پوشاندن تیرگی‌های زیر چشم، لکه‌های قرمز و فرورفتگی‌های تیره‌رنگ است باید از یک کانسیلر با قدرت پوشانندگی بسیار بالا و غلیظ استفاده کنید. برای تیرگی زیر چشم متوسط و محو کردن جای آکنه، از انواع مایع با قدرت پوشانندگی متوسط، و در نهایت اگر هدفتان برجسته کردن و ایجاد نور زیر چشم‌هاست از انواع مدادی یا خودکاری کمک گرفت

انواع کانسیلر‌های موجود 

امروزه کانسیلر‌های موجود در بازار در انواع فرم‌ها مختلف وجود دارد. به شکل مایع، جامد یا نیمه جامد، به شکل مداد، کرم، پودر، انواع خودکاری و … با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از کانسیلر را برای شما عزیزان همراه بیان کنیم

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر‌های کرمی‌

کانسیلر‌های کرمی بر پایه آب و چربی ساخته شده‌اند، بنابراین بهترین فرمولاسیون را برای پوست‌های خشک دارا هستند. کرم های کانسیلر پوشش بسیار مناسبی ارائه می کنند. و ایده آل برای افرادی هستند که نیاز به پوشاندن لکه های سطح پوست در طول روز دارند. می‌توانند حلقه‌های تاریک زیر چشم، منافذ روی گونه‌ها و همه لکه‌ها را بپوشانند. اگر پوستتان خشک است سعی کنید کانسیلر‌های کرمی تهیه کنید. کانسیلرهای کرمی ماندگاری بالایی در طول روز دارند، به این معنی که خشک، پوسته پوسته و چروکیده نمی شوند.

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر‌های رژ

این نوع کانسیلر‌ها مانند انواع کرمی بسیار فشرده هستند و پوشانندگی خوبی دارند. بیشتر آن‌ها بر پایه چربی ساخته شده‌اند؛ بنابراین برای پوست‌های خشک هم مناسب هستند. از آنجایی که برخی از آن‌ها بافت گچی و موزاییکی ایجاد می‌کنند بهتر است قبل از استفاده، با یک روغن مثل روغن اسطوخودوس یا کرم مرطوب‌کننده، زیر چشم را چرب کنید.

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر‌های مایع

کانسیلر‌های مایع همانطورکه از نامشان پیداست بر پایه آب ساخته شده‌اند. کانسیلرهای مایع همان حالت کرم پودرهای مایع را دارند. آنها زمانی که با قلم‌های آرایشی و یا اسفنج ها استفاده می شوند عملکرد عالی دارند. قدرت پوشانندگی آن‌ها متوسط ارزیابی می‌شود معمولا زمان زیادی لارم دارند تا این پوشش ایجاد گردد.برای یکنواخت کردن رنگ پوست زیر چشم با سایر نواحی پوست به خصوص برای آن‌هایی که به رنگ‌های گچی علاقه ندارند، بسیار مناسب هستند. از آنجایی که آن‌ها بر پایه آب ساخته شده‌اند،بعضی از کانسیلرهای مایع به سختی می توان آنها را با دیگر لوازم آرایشی ترکیب و استفاده کرد. به همین دلیل قبل از خشک شدن آنها روی پوست، لازم است تا با کرم پودر ترکیب شوند. به افرادی که پوست چرب دارند توصیه می‌شود از این نوع استفاده کنند. از این گذشته کانسیلر‌های مایع برای پوشش دادن جای جوش و لکه‌ها هم موفق عمل می‌کنند. کانسیلرهای مایع و ارزان ممکن است در طول روز به حالت پوسته پوسته  روی صورت قرار گیرند.

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر‌های مدادی

بسیار مشابه کانسیلرهای رژی هستند ولی فرمولاسیون تهیه آنها کمی چسبناک تر است و حالت خط چشم های مدادی را دارند و برای افرادی که می خواهند پوشش متوسطی روی پوست ایجاد کنند مناسب هستند. کانسیلرهای مدادی در شرایط آب و هوای گرم هم حالت جامد خود را حفظ می کنند که استفاده از آنها را در تابستان بسیار مناسب می سازد. بسیاری از کانسیلرهای مدادی برای مسافرت هم مناسب هستند.فرم مدادی برای پوشاندن لکه‌های قرمز روی بینی یا کنار آن و ایجاد سایه‌های تیز روی گونه‌ها، بسیار کاربردی هستند. اگر گودی زیر چشم ندارید می‌توانید از این نوع برای برجسته کردن زیر چشم‌هایتان هم استفاده کنید.

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر‌های خودکاری

این نوع کانسیلر‌ها به تازگی به دنیای محصولات آرایشی وارد شده و در همین زمان کم طرفداران زیادی هم پیدا کرده‌اند. با اینکه قدرت پوشانندگیشان متوسط است، اما نور و درخشندگی خاصی، در ناحیه زیر چشم ایجاد می‌کنند. البته باید بدانید که از این مدل کانسیلر‌ها نمی‌توانید به تنهایی برای محو کردن تیرگی‌ها استفاده کنید. قبل از استفاده از آنها، باید ناحیه زیر چشمتان را بسته به تنالیته پوست، با سایه‌های رنگی کاور کنید. این سایه‌ها ابتدا سبب کاهش رنگ تیره می‌شوند و سپس کانسیلر، تیرگی‌ها را پوشش می‌دهد.

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر چیست ؟

چگونه از کانسیلر استفاده بزنیم؟

هنگامی که کانسیلر مناسب و دلخواهتان را انتخاب کردید، باید بدانید چگونه به شکلی صحیح از آن استفاده کنید تا در راستای طراحی‌اش درست عمل کند. اگر نیاز به زیرساز مثل روغن یا مرطوب‌کننده (یا پرایمر چشمی) دارید، حتماً استفاده کنید. حتی می‌توانید از سیب‌زمینی خام رنده شده برای تازه‌تر شدن پوست زیر چشم استفاده نمایید. به مدت ۱۰ دقیقه سیب‌زمینی را زیر چشم‌ها بگذارید و سپس با یک تونر آن را پاک کنید. در این صورت تأثیر کانسیلر برای پوشاندن تیرگی‌ها به مراتب بیشتر خواهد شد. اگر فکر می‌کنید لازم است، رنگ‌ساز مناسبی انتخاب کنید و سپس کانسیلر را به شکل یک مثلث وارونه (نوک مثلث به روی گونه ختم شود) درست از زیر چشم‌ها تا روی گونه بکشید. با یک برس مناسب، آن را پخش کنید تا ظاهر یکدستی ایجاد شود. اگر استفاده از براش برایتان سخت است، از انگشتانتان کمک بگیرید و به صورت ضربه‌ای (ضربه‌های آرام و کوتاه) آن را محو کنید. می‌توانید با یک فیکساتور، آن را فیکس کنید. به این ترتیب کانسیلر در هنگام پلک زدن در چروک‌های زیر چشم تجمع پیدا نمی‌کند. پودر‌های فیکساتور بی‌رنگ هستند، اما پودر‌های سفید فیکساتور باعث می‌شوند کانسیلرتان کمی گچی‌تر دیده شود. اگر می‌خواهید کمی درخشندگی ایجاد کنید، با یک هایلایتر، گوشه داخی چشم‌ها و روی گونه‌ها را در امتداد کانسیلر، هایلایت کنید. می توانید پف چشم را نیز با کانسیلر پنهان کرد قبل از سایه زدن می توانید از کانسلر استفاده کنید تا سایه شما نریزد. اگر جوشی روی بدن خود دارید می توانید با کانسیلر بپوشانید ابتدا مقداری کانسیلر مناسب بپوشانید و سپس کرم پودر بزنید

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر چیست ؟

رنگ های مختلف کانسیلر برای چه پوستی مناسب است 

کانسیلر زرد

کانسیلرها و پوشاننده های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام با توجه به مواد تشکیل دهنده خود دارای کارایی خاصی هستند، مثلا کانسیلری که برای پوشاندن سیاهی های زیر چشم است اصلا مناسب پوشاندن جای زخم یا تاتو نیست یا اصلا نمی تواند قرمزی ها را بپوشاند، چرا که کانسیلرهای زیر چشم حالت کرمی شکل دارند و از رنگ پوست کمی روشن تر هستند و در نتیجه قرمزی های پوست را فقط روشن تر کرده و کاری می کنند که بیشتر جلوه کنند. برای پوشاندن جوش ها، جای زخم ها و تاتو باید سراغ کانسیلرهایی بروید که تن زردرنگ دارند و تقریبا هم رنگ پوست صورت هستند.

کانسیلر نارنجی:

برای افراد سبزه این کانسیلر بسیار مناسب است. هنگام خرید آن را در اطراف دهان تست کنید.

کانسیلر سبز:

این کانسیلر برای خنثی کردن تن قرمز پوست می‌باشد. اگر دارای لکه‌های قرمز مادر زادی هستید یا می‌خواهید جوش‌های خود را بپوشانید این کانسیلر مخصوص شماست.

کانسیلر بنفش:

بله کانسیلر بنفش نیز وجود دارد. کسانی که پوست صورتشان مایل به زرد است می‌توانند از این محصول استفاده کنند. لکه‌های کبودی روی صورت کاملاً با این کانسیلر محو خواهد شد.

گروه مد و زیبایی نسیم فان

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانسیلر و نحوه استفاده آن را میدانید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..