تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش «آلبوم خانوادگى» در عمارت نوفل لوشاتو

نمایش «آلبوم خانوادگى» به نویسندگى و کارگردانى سعید هاشم‌زاده، از هفته آینده در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه مى‌رود.

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی این پروژه، «آلبوم خانوادگی» به نویسندگى و کارگردانى سعید هاشم‌زاده، اجرایى مبتنی بر بدن، ژست و تئاتر تصویر محور است که از ١٢ شهریور ساعت ٢١ در سالن شماره ٢ عمارت نوفل لوشاتو روى صحنه خواهد رفت و به‌زودى بلیت فروشى آن آغاز خواهد شد.

نمایش «آلبوم خانوادگى» درباره پدر خانواده‌ای در قرون وسطاست که مراسم احتضارش در حال برگزاری است و خانواده‌اش برای این مراسم جمع شده‌اند و مرضیه شاطرطوسی، نونا نیسی، مریم قاسمی، امین بشارتی، کیمیا شهریه، علیرضا عزیزی، محمد علی ترابیان بازیگران این نمایش هستند.

سایر عوامل گروه عبارتند از: دراماتورژ: پریسا کیومرثی، آهنگساز: حسین عطری، طراح صحنه: سعید هاشم‌زاده، دکور: رضا غیور، موسی هاشم‌زاده، مهدی غلامی، طراح لباس و گریم: سحر پیله‌ور، امور رسانه‌ای: میثم محمدی، منشی صحنه و برنامه‌ریز: نازنین احسانی، دستیاران کارگردان: میثم شیخی و آذین دهقان، عکس و مستند: کسری بردبار، عکاس مهمان و تیزر: علیرضا عزیزی، طراحی و عکاسی پوستر: موسی هاشم‌زاده، تهیه‌کننده: گروه مواجهه.

سعید هاشم‌زاده پیش از این نمایش‌هاى «بایگانی برای یک مسئله شخصی»، «اسب مرده» و «اتللو یک کولاژ» را روی صحنه برده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش «آلبوم خانوادگى» در عمارت نوفل لوشاتو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..