تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نقش رنگ» به موزه فلسطین می آید

«نقش رنگ» به موزه فلسطین می آیدبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگاه «نقش رنگ» که ساعت 16 عصر روز دوشنبه 5 شهریور با حضور عموم علاقمندان در موزه هنرهای معاصر فلسطین گشایش می یابد، جدیدترین مشارکت گروهی برخی هنرمندان است که تاکنون ده‌ها نمایشگاه گروهی را در گالری های پایتخت از آثار خود برگزار کرده اند.

این نمایشگاه شامل 130 اثر هنری از 84 هنرمند در قالب ها و تکنیک های متنوع و در انواع گرایش های هنری است که نوآوری نسل جوان هنرمند را در ورود به قلمروهای مفهومی- دیداری نو و از منظر تجربه گرایی به نمایش می گذارد.

بازدید از این نمایشگاه تا 12 شهریور همه روزه- بجز ایام تعطیل- برای همه علاقه مندان در موزه هنرهای معاصر فلسطین ممکن است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نقش رنگ» به موزه فلسطین می آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..