تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوبت اول مجمع سالانه انجمن روزنامه‌نگاران برگزار می‌شود

زمان دقیق برگزاری نوبت اول مجمع سالانه انجمن روزنامه‌نگاران مشخص شدبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوبت اول از دومین مجمع عمومی سالانه عادی (دهمين دوره) انجمن روزنامه نگاران مسلمان، برای انتخاب بازرسین جدید، صبح روز پنجشنبه پانزدهم شهريور در محل انجمن برگزار می‌شود.

برپايه اين گزارش در نوبت اول علاوه بر انتخاب بازرسین جدید دو موضوع از جمله گزارش دبیرکل و دیگری گزارش بازرسین به اعضای مجمع در دستور کار قرار دارد.

انجمن روزنامه نگاران مسلمان از اعضای مجمع دعوت كرد كه در جلسه نوبت اول دهمين دوره مجمع عمومی انجمن حضور به هم رسانند.

برپايه اين گزارش، بازرسان انجمن روزنامه نگاران مسلمان طبق اساسنامه هرساله توسط اعضای مجمع عمومی این انجمن انتخاب می شوند.

افرادی که تمایل به نامزدی در عرصه انتخابات بازرسان را دارند، می توانند از تاریخ 4 شهریورماه تا پایان وقت اداری روز 14 شهریور 97 با حضور در دفتر انجمن روزنامه نگاران اعلام نامزدی کنند.

گفتنی است؛ ارائه معرفی نامه از رسانه محل کار، یک قطعه عکس، اصل کارت ملی و تقاضای کتبی، به هنگام ثبت نام کاندیدها ضروری است. همچنین افراد متقاضی شرکت در انتخابات انجمن روزنامه نگاران مسلمان باید مطابق اساسنامه، عضو پیوسته بوده و حداقل دو سال سابقه فعالیت در این انجمن داشته باشند.

بر اساس اطلاعیه قبلی انجمن قرار بود نوبت اول مجمع عمومی عادی و سالانه در تاریخ یکم شهریور برگزار شود که به دلیل ایراد وزارت کشور به تاریخ مذکور ، در نهایت مقرر شد مجمع در تاریخ ۱۵ شهريور برگزار شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوبت اول مجمع سالانه انجمن روزنامه‌نگاران برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..