تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی آقای رئیس‌جمهور از ترکیب رنگ پرچم کشورش خبر ندارد!

وقتی آقای رئیس‌جمهور از ترکیب رنگ پرچم کشورش خبر ندارد!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ همراه همسرش ملانیا و الکس ایزار وزیر بهداشت  از بیمارستان کودکان در اوهایو بازدید کرد اما اشتباه مضحک او در کنار کودکان بار دیگر او را درگیر حاشیه های خبری کرد.

در خلال این بازدید دونالد ترامپ کنار کودکان نشست تا همراه آنها به رنگ آمیزی پرچم کشورش بپردازد اما او یکی از خطوط پرچم را اشتباها به جای قرمز به رنگ آبی درآورد؛ گاف بزرگی که از چشم کاربران پنهان نماند. هر چند که برخی رسانه های غربی تحت نفوذ رئیس جمهور پرحاشیه سعی کردند با بهانه هایی چون عمدی بودن این اقدام برای شوخی با کودکان یا توجیه های بی اساس دیگر بر این اشتباه بزرگ سرپوش بگذارند.

ترامپ در حالی این اشتباه بزرگ را مرتکب شد که خودش همیشه مدعی تعصب روی پرچم کشورش بوده و افراد بسیاری را به خاطر بی توجهی به این موضوع تهدید به زندان یا سلب تابعیت کرده است.

وقتی آقای رئیس‌جمهور از ترکیب رنگ پرچم کشورش خبر ندارد!

وقتی آقای رئیس‌جمهور از ترکیب رنگ پرچم کشورش خبر ندارد!

وقتی آقای رئیس‌جمهور از ترکیب رنگ پرچم کشورش خبر ندارد!

بیشتر بخوانید:اختلاف ترامپ و همسرش به خاطر مرد محبوب ملانیا! +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی آقای رئیس‌جمهور از ترکیب رنگ پرچم کشورش خبر ندارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..