تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود MStudio Mp3 Editor 2.0.16 – مجموعه ابزار پیشرفته و سرگرم کننده ویرایش صدا اندروید !

دانلود امروز 3+

آخرین آپدیت یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۷

2

نسخه 2.0.16

دوست داشتن 3

MStudio Mp3 Editor v2.0.16 [Ad-Free] – اپلیکیشن مجموعه ابزار پیشرفته و سرگرم کننده ویرایش صدا اندروید
نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه برای اولین بار در ایران

Mstudio: Play,Cut,Merge,Mix,Record,Extract,Convert Ad-Free عنوان یک اپلیکیشن کامل و پر امکانات برای دسترسی به مجموعه ابزار ویرایش فایل های صوتی می باشد که توسط Selfcoder Mobile Apps توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. به راحتی هر چه تمام تر فایل های صوتی خود را اجرا کرده و هر نوع تغییراتی را بر روی آن ها اعمال کنید. شاید بتوان یکی از مهم ترین قابلیت های این برنامه را، صفحه اصلی و یا به عبارتی داشبوردش دانست ؛ به صورتی که هر کدام از ابزار موجود در دسته ای خاص قرار گرفته اند که دسترسی به آن ها را بسیار سریع تر می کند. بدون نیاز به نرم افزار های دشوار و پیچیده چندین فایل صوتی را انتخاب و آن ها را میکس کنید تا تجربه ای جدید در ویرایش فایل هایتان به دست آورید. جدا از تمامی ابزار های معرفی شده بهتر است استفاده از سیستم تبدیل فرمت داخلی را فراموش نکنید و در محیطی بسیار ساده فرمت موزیک ها را با نهایت کیفیت ممکن به یک دیگر تبدیل نمایید. در پایان نیز بهتر است بدانید که سرعت اجرا نیز به دست شماست و خواهید توانست تا آن را متناسب با نیازتان تغییر دهید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MStudio Mp3 Editor اندروید :

پخش کننده داخلی برای اجرای انواع فایل های صوتی ابزار برش فایل های صوتی برای جدا کردن قسمتی خاص از آن ها میکس دو صدای مختلف با یک دیگر تنها با یک لمس توانایی ادغام چند موزیک با یکدیگر بدون هیچ گونه محدودیتی استخراج صدای موجود بر روی ویدئو ها به صورت فایل صوتی ابزار خارق العاده تبدیل فرمت داخلی بدون هیچ گونه سختی امکان تنظیم سرعت پخش به دلخواه خود ضبط صوت بسیار با کیفیت بدون هیچ گونه محدودیت زمانی دسترسی به تمامی امکانات تنها در یک محیط واحد

اپلیکیشن MStudio Mp3 Editor با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با بیش از 50 میلیون دانلود امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات آن را از لینک های مستقیم وبسایت معتبر فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند و تبلیغاتی نیز وجود ندارد .

تغییرات نسخه v2.0.16 :

* برطرف سازی مشکلات برنامه + اضافه شدن ویژگی های جدید

MStudio Mp3 Editor




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود MStudio Mp3 Editor 2.0.16 – مجموعه ابزار پیشرفته و سرگرم کننده ویرایش صدا اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..