تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان تبلیغات: نمی‌توانیم به ارضی تذکر دهیم

خبرگزاری ایرنا:  هنوز یک هفته از تهدید مکتوب رئیس جمهوری به مرگ در مدرسه فیضیه نگذشته بود که این بار مداح مشهور پایتخت لفظا درباره فوت حسن روحانی پیش‌بینی کرد.

حسین روحانی‌نژاد، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ضمن انتقاد از چنین سخنانی می‌گوید: این سازمان نمی‌تواند به منصور ارضی تذکر دهد چون او عضو کانون مداحان نیست.

با این حال نه تنها هنوز این اتفاق نیفتاده و تنها به محکومت لفظی بسنده شده که یک هفته بعد بار دیگر حسن روحانی در مداحی «حاج منصور ارضی» مورد هجمه قرار گرفته است.

حسین روحانی‌نژاد، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی به سخنان این مداح در روز عرفه واکنش نشان می‌دهد و آن را محکوم می‌کند، اما می‌گوید این سازمان نمی‌تواند برخوردی با این فرد کند چراکه منصور ارضی عضو کانون مداحان نیست.

او با تأکید بر اینکه «چنین مداحی‌ها و اظهارنظرهایی برای جامعه مطلوب نیست»، اضافه می‌کند: «سازمان تبلیغات اسلامی با مداحان همکاری دارد و ما کانون مداحان را داریم منتها برخی عضو نیستند. مثل آقای ارضی که عضو کانون مداحان نیستند؛ بنابراین ما نمی‌توانیم به ایشان تذکر دهیم.»

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در همین حال تأکید می‌کند: فردی که حرفی می‌زند باید پاسخگوی سخنانش به مراجع ذی‌ربط باشد و این مراجع باید این مسأله را پیگیری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان تبلیغات: نمی‌توانیم به ارضی تذکر دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..