تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پزشکیان: بررسی وقایع قم به نتیجه نمی‌رسد، بهتر است زحمت نکشید

دقيقا در جريان وقایع اخیر قم نيستم. شما درباره موضوعي از بنده تحليل مي‌خواهيد كه از جزييات آن بي‌خبرم و علم غيب هم كه ندارم.

مسعود پزشکیان گفت: تندروها در هر جناح و جریانی وجود دارند.

نایب رییس مجلس به روزنامه اعتماد گفت: گاهی حتی می‌بینیم عده‌ای تندرو وارد تجمع یک جریان خاص سیاسی شده و در قالب تجمع آن گروه خاص سیاسی، اقدام به طرح شعارهای افراطی می‌کنند و ما نمی‌توانیم این شعارها را به همه آن افراد نسبت بدهیم.

وی گفت: گاهي مي‌بينيم در برخي راهپيمايي‌ها و تجمعات، عده‌اي برخاسته و قطعنامه مي‌خوانند و حرف‌هاي افراطي مي‌زنند و اين‌طور تصور مي‌شود كه اين قطعنامه حرف همه تجمع‌كنندگان بوده اما چنين نيست. متاسفانه عده‌اي سوار بر موج شده و حرف خود را به عنوان نظر عمومي مطرح مي‌كنند اما اين به معناي آن نيست كه همه مردم چنين حرفي مي‌زنند.

نماینده تبریز اظهار کرد: دقيقا در جريان وقایع اخیر قم نيستم. شما درباره موضوعي از بنده تحليل مي‌خواهيد كه از جزييات آن بي‌خبرم و علم غيب هم كه ندارم. (با خنده) شايد بهتر باشد از كساني كه علم غيب دارند، بپرسيد!چرا بايد مجلس اين موضوع (حوادث اخیر قم) را بررسي كند؟ بررسي‌ها به جايي نمي‌رسد و بهتر است زحمت نكشيد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پزشکیان: بررسی وقایع قم به نتیجه نمی‌رسد، بهتر است زحمت نکشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..