تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشورهای زیبای توریستی که هنوز کشف نشده اند!

کشورهای ناشناخته برای توریست ها

اگر دلتان می خواهد به منطقه ای خلوت سفر کنید و زیبایی های آن را در آرامش حس کنید و لذت ببرید باید به کشورهای گمنام سفر کنید. اگر از دیدن جمعیت زیاد در سفر خود خسته شده اید در این مطلب همراه باشید تا کشورهایی را که کمترین گردشگر را دارند معرفی کنیم. این کشورها هم بسیار زیبا هستند و هم می توانید با خیال راحت به آنها سفر کنید.

لیختن اشتاین

لیختن اشتاین

لیختن اشتاین کشوری وچک است که بین سوئیس و اتریش قرار گرفته است. این کشور کوچک در میانکوه های سر به فلک کشده با صخره های پرشیب و سر سخت بالای رودخانه راین واقع گریدیده است. بازدید از یکی از کوچکترین کشورهای دنیا میتواند برای شما بسیار جذابیت داشته باشد به خصوص اگر طبیعت لیختن اشتاین باشد، چیزی که در افسانه ها تصور می کردید. این سرزمین قلمرو کوه های آلپ و قلعه های بزرگ درون آن ساخته شده است. مرزهای این کشور کمتر شناخته شده تنها 25 کیلومتر طول و 12 کیلومتر عرض دارد. لیختن اشتاین فرودگاه ندارد و برای سفر به آن باید از سوئیس و یا اتریش سوار اتوبوس شوید. غرب کشور به دلیل داشتن سرزمین های هموار و قرار گرفتن در کنار رودخانه، قسمت پرجمعیت این کشور است. شرق این کشور کوهستانی است و جمعیت کمتری دارد.

اگر به فضای باز علاقه دارید و پیاده روی، کوهنوردی، اسکی و طبیعت گردی برای شما دلچسب است سفر به این کشور هیجان زیادی خواهد داشت. روستاهای قرون وسطایی، تپه های پراکنده، مناظر آلپ و مسیرهای بسیار بسیار پنهانی این کشور کوچک و پر زرق و برق را به افسانه ای واقعی تبدیل کرده و هر سال فقط 69 هزار نفر به آن سفر می کنند.

» همچنین ببینید : زیباترین دهکده های جهان +عکس

مولداوی

مولداوی

گردشگران به تازگی در حال پی بردن به زیبایی های کشورهای کوچک هستند. جمهوری مولداوی با 33700 کیلومتر مربع در شمال و جنوب و شرق با کشور اوکراین و با رومانی همسایه است. شهر کیشینف پایتخت این کشور است. این کشور از سال 1991 اعلام استقلال کرد. شهر این کشور پس از کسب مقام ناشادترین کشور جهان در پرفروش ترین کتاب سال به دست آمد و امروزه به دلیل طبیعت زیبای شهر ناشناخته اش معروف شده است.

این کشور به عنوان یکی از کم توریست ترین کشورهای اروپایی شناخته می شود و هر سال 121 هزار نفر به این کشور سفر می کنند. اگر می خواهید به کشوری زیبا بروید که کمتر شناخته شده است و گردشگران به آن نمی زوند بهتر است به این کشور سفر کنید.
در نظر داشته باشید که پس از گذشت ده سال از سرشماری قبل در رتبه بندی جدید این کشور توانست رتبه پنجاه و پنجمین کشور شاد دنیا را به خود اختصاص دهد.

سان-مارینو

سان-مارینو

۱۹۶ ایالت مستقل در جهان وجود دارد و سن ماریو پنجمین ایالت کوچک جهان است، اما برخلاف ابعاد و اندازه وچکش دیدنی های زیادی دارد که شما را شگفت زده خواهد کرد. هنگام سفر به آن انتظار دیدن صدها قلعه راز آلود بر فراز تپه ها و زمین های پوشیده شده را داشته باشید. یکی از بازماندگان شبکه ی قدرتمند دولتی ایالت ایتالیا، پس از اینکه پادشاهی های قدرتمند تر جنوا و ونیز با هم برابر شدند. و هنوز توانسته عنوان قدیمی ترین کشور باقیمانده و قدیمی ترین جمهوری جهان (از سال ۳۰۱ میلادی) حفظ کند.

این مورد از کشورهای گمنام ۶۱ کیلومتر مربع وسعت دارد و بزرگتر از چیزی است که خیلی ها تصور می کنند. دارای ۹ حومه استانی است که هر یک سرزمین های زیادی دارند. بزرگ ترین آن ها شهر دوگانا است که از ایتالیا یک خط اتوبوس مستقیم برای آن وجود دارد. جایی که ۹۹٫۹ درصد از دو میلیون بازدید کننده آن در سال برای باردید از پایتخت قرار گرفته در لیست میراث یونسکو Città di San Marino به آن سفر می کنند.

» همچنین ببینید : نگاهی به آلپ و زیبایی های منحصر بفردش

بوتان

بوتان

بوتان به هیچ وجه عادی نیست – در حقیقت، تاندراهای آن، کوه های گمراه کننده و تعداد زیاد ساختمان های دیدنی آن را کاملا فوق العاده کرده است. پیشنهاد ما این است که برای سفر به این کشور گمنام اصلا شک نکنید. بوتان هر سال حدود ۱۵۵۰۰۰ توریست را از سراسر جهان میزبانی می کند. پادشاهی بوتان کشوری است در جنوب آسیا. پایتخت آن تیمفو است. زبان رسمی این کشور دزونگخا نام دارد.

انزوای این کشور از جهان باعث شده‌ است فرهنگ غنی و محیط زیست آن دست نخورده بماند. حفظ شیوه زندگی مردم در این سال ‌ها یک اولویت بسیار با اهمیت بوده ‌است. محدود کردن ورود گردشگران یکی از راه‌ های حفاظت در مقابل تأثیرات خارجی به ‌شمار می ‌رفت. تاریخ اولین گردشگری که از بوتان دیدن کرد، به سال ۱۹۷۴ بازمی‌ گردد. در آن سال تنها ۳۰۰ گردشگر از این کشور دیدن کردند. پس از سال‌ ها انزوا، برای اولین بار، پادشاهی بوتان تصمیم گرفت که تغییرات سیاسی و اجتماعی بزرگی را ایجاد کند.

بنگلادش

بنگلادش

در دنیا در سال حدود 161 میلیون گردشگر از کشورهای مختلف دیدن می کنند که سهم بنگلادش فقط 15500 توریست است. مردم این کشور مسلمان هستند. دلتای بنگلادش دارای آبشارها و کشتزارهای چای و طبیعتی سرسبز است. سواحل کاکس در 150 کیلومتری بندر چیتاگونگ و بازار آن و باغ وحش داکا از مناطق زیبای این کشور هستند. این کشور از فرهنگ های جادویی، رودخاه های پیچیده و شهرهای رنگارنگ ایجاد شده است.

عنوان سرسبزتین جواهر آسیا را به این کشور داده اند، این کشور یکی از مقاصد نیوسندگان معروف، کاشفان و مسافران پیشگام است که به معنای واقعی کلمه قلب شما را سرقت می کند. یکی از جاذبه های دیدنی جنگل های آن سونداربانس است و حیات وحش بسیار دیدنی دارد. اگر اهل طبیعت گردی هستند و دوست دار حیوانات هستید این محل می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشورهای زیبای توریستی که هنوز کشف نشده اند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..