تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب صدور مجوز برای ایجاد پل‌های معلق دیگر در استان اردبیل

ساعت: 10:49 منتشر شده در مورخ: 1397/06/04 شناسه خبر: 1401943

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تکذیب صدر مجوز برای ایجاد پل های معلق دیگر در این استان گفت: مجوز سه پل گردشگری در منطقه کافی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،  نادر فلاحی با اشاره به انتشار مطالبی در خصوص صدور مجوز احداث پل‌های معلق دیگر در استان اردبیل در شبکه‌های مجازی، به خبرنگار سبلان‌ما،گفت: مجوز سه پل گردشگری در منطقه کافی است و به هیچ وجه مجوز راه‌اندازی پل گردشگری دیگری در استان اردبیل صادر نمی‌شود.

وی افزود : تاکنون علاوه بر پل معلق مشگین شهر با ایجاد دو  پل معلق دیگر با کاربری های مختلف در شهرهای خلخال و هیر موافقت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تکذیب صدر مجوز برای ایجاد پل های معلق دیگر در استان اردبیل بیان کرد: تمامی اخبار منتشر شده در ارتباط با صدور مجوزهای مشابه کذب است و این اداره کل برنامه ای برای صدور مجوزهای دیگری برای پروژه مشابه در دستور کار ندارد .

فلاحی با تاکید بر برنامه‌ریزی هدفمند و بهره گیری از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در توسعه گردشگری منطقه، اظهار داشت: در این زمینه اقدامات خوبی در استان اردبیل انجام شده و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت همه جانبه صورت می گیرد.

وی  فراهم کردن زیرساخت‌های لازم را اولویت اساسی دانست و گفت: برای تحقق این امر مهم تلاش همگانی لازم است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب صدور مجوز برای ایجاد پل‌های معلق دیگر در استان اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..