تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پردازنده ۷ نانومتری موبایل از فصل آینده می‌آید

پردازنده ۷ نانومتری موبایل از فصل آینده می‌آید

به گزارش خبرآنلاین، گفته می‌شود این کمپانی چینی دو محصول میت 20 و میت 20 پرو را به این تراشه مجهز ساخته است.{لینک}

این پردازنده را TSMC تایوان، با فناوری FinFET برای هوآوی ساخته‌وپرداخته است و سایر سازندگان نیز قصد دارند از اکتبر به بعد وارد این فاز از نوآوری فناورانه در حوزه تراشه‌های موبایل شوند.

به گفته یکی از مؤسسات تحقیقاتی قرار است 18 درصد از محصولات جدید در فصل بعدی با این پردازنده نسل جدید راهی بازار شود.

پردازنده Kirin 980 به‌صورت SOC طراحی‌شده و شامل 4 هسته از نوع Cortex-A77 برای کارهای سنگین و 4 هسته از نوع Cortex-A55 برای کارهای سبک است. همچنین 24 هسته گرافیکی از نوع Mali-G72 روی آن نصب‌شده است که حافظه‌های LPDDR4X را پشتیبانی می‌کند. پردازنده جدید هوآوی همچنین مجهز به نسل دوم شبکه عصبی NPU برای هوش مصنوعی است.

پردازنده 980 قوی‌تر از هر نوع پردازنده سری Kirin خواهد بود.

گفته می‌شود گوشی میت 20 در سایز 6.3 اینچی با نمایشگر امولد، 6 یا 8 گیگ رم و 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی است. 3 دوربین در عقب و دو دوربین نیز ازجمله یک لنز 20 مگاپیکسل سلفی نیز در جلو دارد. باتری 4200 میلی‌آمپر ساعت روی آن با اندروید «9 پای» قدرت مانور بسیار خوبی به کاربر می‌دهد و قرار است به قیمت 999 دلار راهی بازار شود.

پردازنده ۷ نانومتری موبایل از فصل آینده می‌آید

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پردازنده ۷ نانومتری موبایل از فصل آینده می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..