تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو: مک‌کین دوست و حامی اسرائیل بود

خبرگزاری فارس: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با ابراز تأسف از مرگ «جان مک‌کین» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی، وی را «دوست» و «حامی اسرائیل» توصیف کرد.

در بیانیه نتانیاهو درباره مک‌کین آمده است: «از شنیدن خبر مرگ جان مک‌کین، یک میهن‌پرست فوق‌العاده و دوست واقعی اسرائیل، به شدت متأثر شدم. من همواره دوستی قدرتمند او با اسرائیلی‌ها و شخص خودم را گرامی می‌دارم. حمایت دائمی او از اسرائیل، برآمده از باور او به ارزش‌های دموکراسی و آزادی بود. اسرائیل همواره جان مک کین را گرامی خواهد داشت.»

مک‌کین که از کهنه‌سربازان جنگ ویتنام بود، سابقه‌ای طولانی‌ در اتخاذ مواضع جنگ‌طلبانه علیه ایران داشت و همواره بر لزوم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی تأکید داشت. لابی صهیونیستی «کمیته امور عمومی آمریکا اسرائیل» (آیپک) هم امروز با صدور بیانیه‌ای از مرگ این سناتور جمهوری‌خواه ابراز تأسف و عنوان کرد که او در تمام عمرش همواره «کنار اسرائیل ایستاد.»

صبح امروز خانواده مک‌کین از مرگ وی بعد از یک سال دست و پنجه نرم کردن با سرطان و تومور مغزی خبر دادند. وی شامگاه جمعه اعلام کرده بود که به دلیل کهولت سن و عدم بهبودی، روند درمان تومور مغزی خود را متوقف کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو: مک‌کین دوست و حامی اسرائیل بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..