تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش و دالیچ گزینه‌های هدایت تیم ملی کلمبیا/ چه کسی برنده این دوئل می‌شود؟

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اخراج "خوزه پکرمن" از هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا، آرتورو ریس، سرمربی زیر ۲۰ سال به طور موقت هدایت تیم بزرگسالان این کشور را در بازی‌های دوستانه مقابل ونزوئلا و ژاپن برعهده گرفت تا سرمربی اصلی انتخاب شود.

کی روش و دالیچ گزینه‌های هدایت تیم ملی کلمبیا/ چه کسی برنده این دوئل می‌شود؟

رسانه مطرح "اکسترا بوکارامانگا" با انتشار خبری نوشت: به احتمال زیاد در روز‌های آینده، سرمربی تیم ملی کلمبیا از میان گزینه‌های کارلوس کی روش (سرمربی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸) و زلاتکو دالیچ (سرمربی کرواسی، نائب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸) انتخاب خواهد شد و هدایت سه رنگ‌ها (لقب تیم ملی کلمبیا) را برعهده خواهد گرفت.

کی روش همراه با تیم ایران در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال در مرحله گروهی حذف شد، اما کرواسی با دالیچ در فینال مسابقات با نتیجه ۴-۲ از فرانسه شکست خورد و به مقام قهرمانی نرسید.

این رسانه در ادامه نوشت: مسئولان فوتبال کلمبیا تا پایان سال میلادی ۲۰۱۸ با مربی جدیدی عقد قرارداد نمی‌کنند و در ۳ بازی دوستانه با آرژانتین - آمریکا و کاستاریکا، ریس سرمربی سه رنگ‌ها (لقب کلمبیا) خواهد بود. کی روش گزینه نخست روسای فوتبال کلمبیا است، اما به جزء مربی پرتغالی - موزامبیکی، دالیچ و خوان کارلوس اوزوریو دیگر گزینه‌های هدایت یاران فالکو هستند.

کی روش و دالیچ گزینه‌های هدایت تیم ملی کلمبیا/ چه کسی برنده این دوئل می‌شود؟

همچنین رامون یسرون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا درصدد است تا با خوزه پکرمن برای فسخ قرارداد به تعامل برسد و باید دید سرمربی بعدی فوتبال این کشور چه کسی خواهد بود؟

بیشتر بخوانید:جانشین کی‌روش از کلمبیا می آید تاریخ بازگشت کی روش به ایران مشخص شد تاج: پرسپولیس را مانند تیم ملی می دانم/ کی روش به زودی وارد ایران می شود

انتهای پیام/

کی روش، گزینه نخست مسئولان فوتبال کلمبیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش و دالیچ گزینه‌های هدایت تیم ملی کلمبیا/ چه کسی برنده این دوئل می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..