تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقوق 8۴ درصد بازنشستگان افزایش می یابد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اگر همسان سازی حقوق‌ها محقق شود، حقوق 8۴ درصد بازنشستگان به ۲میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد.

به گزارش شمانیوز: جمشید تقی زاده  گفت: سعی شده حقوق 83.5 درصد از جمعیت بازنشستگان را با تخصیص اعتبارات جدید در نظر گرفته شده به 2 میلیون و 100 هزار تومان برسانیم.این‌ها افرادی هستند که با 30 سال خدمت بازنشسته شده‌اند.

وی افزود: 3 درصد بازنشستگان نیز 10 و 15 سال خدمت هستند که آنها حقوق یک میلیون و 200 هزار تومان می‌گیرند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: 3 هزار و 200 میلیارد تومان ماهانه به بازنشستگان حقوق پرداخت می‌کنیم که اگر همسان‌سازی اتفاق بیفتد حقوق حداقل‌بگیرها افزایش خواهد یافت و برای سال 98 رقم خوبی به صورت پلکانی مدنظر قرار خواهد گرفت.

تقی زاده گفت: برای همسان سازس حقوق بازنشستگان،۳۰ هزار میلیارد تومان نیاز است که سال قبل ۲۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و برای امسال نیز همین رقم در نظر گرفته شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقوق 8۴ درصد بازنشستگان افزایش می یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..