تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار فروش کودکان عراقی، پیامد تکان دهنده جنگ

این گزارش مطبوعاتی که در شش صفحه در روزنامه‌های سوئد منتشر شد، طی 24 ساعت گذشته بحث و جدل‌های فراوانی را در سوئد به وجود آورد.

یک روزنامه‌نگار سوئدی به همراه همکارش به بازار بزرگی در مرکز بغداد رفتند تا این صحنه‌ها را به تصویر بکشند.

گزارش این روزنامه‌نگار با تیتر "بازار فروش کودکان و نوجوانان عراقی ..." موجب شد تا بسیاری از خوانندگان این گزارش با دیدن تصاویر مربوط به آن به گریه بیفتند.

شبکه فتاة عراق تصویر دختر چهارساله عراقی با نام زهرا را پخش کرد که می‌گفت در بازار مرکز بغداد 500 دلار فروخته شده است.

این مبلغ حتی با هزینه گل‌های مصنوعی که در کنفرانس‌های خبری مسئولان عراقی گذاشته می‌شود، برابری نمی‌کند.

کودکان عراقی در بازارهای این کشور فروخته می‌شوند و زنان عراقی نیز از سر ناچاری به فحشا رو می‌آورند.

آمار رسمی کسانی که روزانه در این کشور کشته می‌شوند، مشخص نیست. حزب‌های سیاسی این کشور هر آنچه که در عراق است به غارت می‌برند و تنها برای مردم این کشور مرگ را تحت عنوان دموکراسی به ارمغان می‌آورند.

مسئولان سوئدی اعلام کردند که حاضرند کودکان عراقی را که با آنها بدرفتاری شده، بپذیرند و به آنها پناهندگی بدهند.

براساس گزارش این روزنامه‌نگار سوئدی، بازار فروش کودکان عراقی در منطقه الخضراء واقع شده و کسی نمی‌داند این کودکان به چه کسانی فروخته می‌شوند و سر از کجا درمی‌آورند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار فروش کودکان عراقی، پیامد تکان دهنده جنگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..