تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا زلزله‌های کرمانشاه ادامه دارد؟

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داده شد؛

چرا زلزله‌های کرمانشاه ادامه دارد؟مهدی زارع عضو پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره زلزله‌ای که بامداد امروز منطقه تازه آباد کرمانشاه را لرزاند، اظهار کرد: این زلزله با بزرگی 5.9 ریشتر در عمق 15 کیلومتری سطح زمین رخ داده و در منطقه شمال کانون زلزله 21 آبان سال گذشته کرمانشاه است.

زارع با اشاره به اینکه احتمال بروز چنین زلزله‌ای تا 18 ماه وجود دارد، گفت: رخداد اولیه این اتفاق بزرگی 7 داشته است و بروز چنین لرزه‌هایی طبیعی است.

زلزله امروز کرمانشاه پس لرزه زلزله ازگله

وی ادامه داد: لرزه امروز رخداد ثانویه زلزله ازگله محسوب می‌شود همچنین پیش از این 31 تیر ماه زلزله‌ای شبیه این را داشتیم اما زلزله قبلی عمق بیشتری داشت.

عضو پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی درباره علت اینکه چرا زلزله اخیر بزرگی 6 داشته است، گفت: با توجه به اینکه زلزله اولیه بزرگی قابل توجهی داشته بنابراین بروز چنین پس لرزه‌هایی طبیعی محسوب می‌شود اما احتمال نمی‌دهیم زلزله‌ای بزرگتر از این قدرت در این منطقه رخ  دهد بلکه ممکن است با همین بزرگی یا چندین اتفاق با شدت کمتر را در این منطقه شاهد باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا زلزله‌های کرمانشاه ادامه دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..