تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر کشور و دفاع افغانستان هم استعفا کردند

خبرگزاری ایسنا:‌ خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات آگاه در کابل از استعفای وزیر کشور و وزیر دفاع افغانستان خبر داد.

ساعاتی پس از انتشار خبر استعفای محمد حنیف اتمر، مشاور امنیت ملی افغانستان و در حالی که زمزمه‌های تغییر وزیر کشور، دفاع و رئیس امنیت ملی این کشور نیز به گوش می‌رسید، خبرگزاری رویترز به نقل از منابعی در دولت کابل از استعفای سه مقام ارشد دیگر در افغانستان خبر داد.

یک مقام آگاه در دفتر محمد اشرف غنی، رییس‌جمهوری افغانستان به خبرگزاری رویترز گفت: ما در مجموع چهار نامه استعفا از سوی دو وزیر و دو مقام امنیتی دریافت کرده‌ایم.

پس از آن که مسجل شد یکی از این نامه‌های استعفا متعلق به مشاور امنیت ملی افغانستان بوده است، اکنون منابع آگاه دولتی گفته‌اند، طارق شاه بهرامی، وزیر دفاع و ویس احمد برمک، وزیر کشور دولت اشرف غنی نیز اقدام به کناره‌گیری کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، معصوم استانکزی نیز از سمت خود به عنوان رئیس امنیت ملی افغانستان کناره‌گیری کرده است.

ساعاتی پیش مشاور امنیت ملی افغانستان که از شخصیت‌های تأثیرگذار و نزدیک به رئیس‌جمهوری این کشور است، استعفا کرد. هارون چخانسوری، سخنگوی رئیس‌جمهوری افغانستان اعلام کرد که روز شنبه استعفای اتمر از سوی رئیس‌جمهوری مورد قبول واقع و همزمان سفیر آمریکا در افغانستان به عنوان مشاور جدید امنیت ملی تعیین شد.

در هفته‌های اخیر انتقادها از نهادهای امنیتی برای آنچه ناکامی آنها در تامین امنیت خوانده می‌شود، بالا گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر کشور و دفاع افغانستان هم استعفا کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..