تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Zombie Castaways v2.33

در بازی Zombie Castaways یک زامبی مهربان عاشق یک دختر شده و به جستجوی زامبیوم می‌رود تا به یک انسان تبدیل شود.
۷۰ میلیون بازیکن در سراسر دنیا این بازی را در ۱۵ زبان مختلف انجام می‌دهند.
دنیای زامبی‌ها وسیع، روشن، و پر از شخصیت‌های بامزه است. جزایر بزرگ را کاوش کنید و راه خود را در بیشه‌ها باز نمایید تا یک گام به حل اسرار زامبی‌ها نزدیکتر شوید. گیاهان، میوه‌ها و گل‌های غیرعادی را پرورش دهید، تا زامبیوم را بسازید. ساختمان‌های مشهور دنیا را ایجاد کنید، و جزیره خود را تزئین نمایید تا به یک انسان تبدیل شده و عشق خود را بیابید.
در بازی شما زامبی‌های کارگر گوناگون را خواهید یافت که به شما کمک می‌کنند جزیره را پاکسازی کرده و یک شهر را بسازید.
شما قادر خواهید بود ده‌ها گیاه منحصربه‌فرد را برداشت کنید و معجون‌های عجیب و غریب بسازید. می‌توانید در جستجوی گنجینه جدید به جزایر مختلف سفر کنید تا به سرزمین نیاکان دست پیدا نمایید، و سپس به شهر مردم بازگشته و عشق خود را بیابید.

تغییرات نسخه ۲٫۳۳ :

رفع برخی مشکلات نسخه های پیشین

بهبود عملکرد بازی

اضافه شدن جزیره های جدید برای مدت زمانی محدود

رفع مشکل لودینگ در گوشی های هواوی و بهبود عملکرد بازی

اضافه شدن جزیزه جدید در مدت زمان محدود

رفع مشکل اشیا گم شده در جزیره

SDK های تبلیغاتی به روز می شوند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Zombie Castaways v2.33»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..