تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رازهای زیبایی خانم های جوان امروزی

    رازهای زیبایی خانم های جوان      رازهای زیبایی خانم های جوان 

رازهای زیبایی خانم های جوان

ما می توانید با ما در بخش مد و زیبایی نسیم فان همراه باشید تا رازهایی زیبایی یک خانم شیک و امروزی را برایتان بیان کنیم. خیلی سخت نیست تا شما هم بتوانید همیشه شیک و زیبا باشید فقط با رعایت چند نکته می توانید همیشه جوان و زیباباشید .

رازهای زیبایی یک خانم‌ مراقبت روزانه از پوست مقدم بودن سادگی بر مدگرایی کنترل استرس های روزانه مصرف روغن زیتون ترفندهای استفاده از رنگ های فانتزی و شیک رژیم غذایی  مناسب و سالم لایه برداری به موقع و استاندارد پوست استفاده از شکلات تلخ تغییر سبک آرایش و مدل موی خود سالانه آبرسانی به پوست به طور مرتب عدم آرایش زیاد استفاده از یک ضد آفتاب مناسب ورزش کردن داشتن وزن مناسب

گزیده ای از این رازها را بری شما به طور مفصل بیان می کنیم

    رازهای زیبایی خانم های جوان 

رازهای زیبایی خانم های جوان

کنترل استرس های روزانه 

در زمانی زندگی میکنیم که با استرس های فراوان در طول روز مواجه هستیم .اگرنتوانیم این گونه استرس های کوچک را کنرل نکنیم به مرور زمان بر روی چهره ما تاثیر مخرب دارد از جمله چین و چروک های در اطراف چشم پیری زود رس برای ما به همراه دارد.اگر ما درطول روز بتوانیم با دور شدن از استرس به آرامش می توان دسترسی پیدا کنیم و آرامش را برخود و زندگی حکم فرما سازیم . می توان با نواع نوشیدنیهای گیاهی و آب میوهای طبیعی استرس خود را کنترل کنیم.با کنترل استرس می توان به بقیه رازهای زیبایی به راحتی دسترسی پیدا کنیم

مراقبت روزانه از پوست 

می توان با شناخت پوست خود و استفاده از ماسک های مناسب خانگی به سلامت پوست خود روزانه کمک کنیم.می توان با آبرسانی به موقع پوست و استفاده از کرم های مرطوب کننده برای پوست دست و پا از چین و چروک جلوگیری کرد .

    رازهای زیبایی خانم های جوان 

رازهای زیبایی خانم های جوان

استفاده از روغن زیتون برای پوست و موها 

همیشه استفاده کردن از مواد طبیعی بهتر و مطمئن تر است. بنابراین استفاده از روغن زیتون برای پوست و مو به خاطر طبیعی بودن و داشتن ویتامین eگزینه بسیار خوبی است .ضمنا روغن زیتوندارای یک ماده ضد پیری و خاصیت آب رسانی برای پوست دارد.

مقدم بودن سادگی بر مدگرایی

همیشه و در همه شرایط چهره ای ساده و زیبا جذابیت بیشتری دارند. زیرا با چهره طبیعی فرد روبه رو هستید.اما هنگامیکه چهره با مکاپ های غلیظ همراه باشید شاید در قدم اول مورد توجه قرار بگیرد اما بعد از مدت زمانی حالت زدگی به وجود می آید .نکته جالب توجه این است که استفاده مداوم از لوازم آرایشی باعث رخاب شدن پوست و چین و چروک می شود.

    رازهای زیبایی خانم های جوان 

رازهای زیبایی خانم های جوان

رژیم غذایی سالم 

استفاده از یک رژیم غذایی مناسب که از همه گروه مواد غذایی در آن استفاده می شود سیار مناسب است استفاده مرتب از سبزیجات و میوها به زیبایی وو سلامت بدن کمک می کند. شاید کمتر استفاده کردن از نوشابه و فست و فودها می توان چهره و بدن زیبا و سالم تری داشته باشم .پس تلاش و کوشش خود را براین مورد قرار دهیم.

    رازهای زیبایی خانم های جوان 

رازهای زیبایی خانم های جوان

رازهای زیبایی و جالب برای آرایش کردن خانم ها  بستن جلوی موها به یک طرف سر می تواند چهره زیبا برای شما رقم بزند آرایش موها به صورت ساده در بالای سر چهره را کشیده و جذاب می سازد.البته مدل موهای صورت های کشیده و گرد را می توانید ببینید . استفاده از روغن نارگیل برای تقویت موی سر لابه برداری لبها به وسیله مواد طبیعی استفاده از رنگ های ملایم در ارایش صورت رفع تیرگی چشم به وسیله ماسک سیب زمینی ست کردن رنگ رژلب با رنگ  پوست صورت سفید کردن دندانها به وسیله مواد طبیعی آرایش کردن صورت مطابق رنگ موهای خود برق لب را تنها در وسط لب ها استفاده کنید

با رعایت نکات گفته شده در مورد رازهای زیبایی خانم  همیشه زیبا ،جوان و سالم باشید

گروه مد و زیبایی نسیم فان 

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رازهای زیبایی خانم های جوان امروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..