تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ساخت 2000 مسجد براساس معماری اسلامی در مصر

گروه بین‌الملل ــ «محمد مختار جمعه» وزیر اوقاف مصر از پروژه جدید بازسازی و ساخت 2000 مسجد بر اساس معماری اسلامی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از نسخه اینترنتی روزنامه الاهرام؛ «محمد مختار جمعه» وزیر اوقاف مصر اعلام کرد: وزارت اوقاف در نظر دارد تا در نمای ظاهری محافل و زوایای قرآنی که بدون توجه به معماری اسلامی ساخته شده‌اند، بازبینی کند.

وی همچنین اظهار کرد: وزارت اوقاف محدودیتی در ساخت مساجدی که با همت و کمک اهالی محله‌ها ساخته می‌شود، ندارد به شرطی که با قوانین این وزارت و معماری اسلامی تطابق کامل داشته باشد.

وزیر اوقاف مصر افزود: وزارت اوقاف تاکنون 1400 مسجد را در سراسر مصر بازسازی کرده و در حال حاضر نیز در نظر دارد تا پروژه 4 ساله ساخت 2000 مسجد بر اساس معماری اسلامی را آغاز کند.

وی همچنین از مسئولان خواست تا برای فراهم کردن امکانات کافی در مساجد خصوصا برای معلولین، اقدامات لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ساخت 2000 مسجد براساس معماری اسلامی در مصر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..