تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




15کشته دراثر واژگونی اتوبوس در بلغارستان

در اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل گردشگران خارجی در نزدیکی صوفیه پایتخت بلغارستان، 15 تن کشته و 27 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وزارت بهداشت بلغارستان اعلام کرد که 15 تن از سرنشینان یک دستگاه اتوبوس حامل گردشگران خارجی در اثر واژگونی جان باختند.

در این حادثه که در 20 کیلومتری شهر صوفیه پایتخت بلغارستان روی داد، 27 نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است.

به گفته پلیس بلغارستان، این اتوبوس عصر شنبه از مسیر خود منحرف شده و از پرتگاه کنار بزرگراه که 20 متر ارتفاع داشته سقوط کرد.

دولت بلغارستان روز دوشنبه را در این کشور عزای عمومی اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «15کشته دراثر واژگونی اتوبوس در بلغارستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..