تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آهن 700 تومان ارزان شد

به گزارش رکنا، محمد آزاد با اشاره به اینکه بازار Store منتظر اجرای دستور وزیر صنعت در فروش کالاهای کارخانجات در بورس کالا به آهن فروشان است، اظهارداشت: بورس کالا هنوز این دستور را اجرایی نکرده و حتی حدود دو هفته است که خرید و فروش نیمه تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلو آهن و میلگرد حدود 4600 تا 4500 تومان است، افزود: این قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته شاهد کاهش 700 تومانی است.

رئیس اتحادیه آهن فروشان تصریح کرد: با وجود این کاهش قیمت هنوز فاصله زیادی با قیمت واقعی آهن که حدود 3800 تومان است داریم که امیدواریم با فروش کالا به آهن فروشان نیاز بازار تأمین و کاهش قیمت ها در بازار به وجود آید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آهن 700 تومان ارزان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..