تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوه قضائیه: مشایی وکلای سابق خود را عزل کرده است/ وکیل جدید دادگاه را ترک کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی دادگاه انقلاب اسلامی تهران با اصلاح پیش خبر مربوط به شروع دادگاه  رسیدگی علنی به پرونده رئیس دفتر رئیس جمهور سابق اعلام داشت: قبل از شروع دادگاه وکیل جدیدی از ناحیه وکلای سابق آقای اسفندیار رحیم مشایی در محل دادگاه انقلاب حاضر  و مراتب عزل وکلای سابق را اعلام و فرد اخیر الذکر نیز قبل از تشکیل جلسه دادگاه محل را ترک نمود، در نتیجه دادگاه با حضور متهم مذکور و بدون حضور وکلای مدافع متهم برگزار گردید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوه قضائیه: مشایی وکلای سابق خود را عزل کرده است/ وکیل جدید دادگاه را ترک کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..