تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شنا در منطقه ممنوعه قربانی گرفت

شنا در منطقه ممنوعه قربانی گرفت محودرضا ناصح   در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  گفت : این ۴ نفر عصر امروز بدون توجه به علایم شنا ممنوع در منطقه خطر آفرین نوار ساحلی «رمین» شهرستان چابهار اقدام به شنا کردند که به علت نا آشنایی به فنون شنا غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ نفر از این افراد قبل از اعزام به بیمارستان فوت شدند، افزود: دو نفر مصدوم این حادثه نیز بلافاصله به بیمارستان امام علی (ع) شهرستان چابهار منتقل شدند که یکی از مصدومان به بخش (ICU) منتقل و یک نفر دیگر نیز در حال حاضر تحت نظر است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: از شهروندان و مسافران خواستاریم به علایم و هشدارهای مربوط به شنا ممنوع توجه کنند و از شنا کردن در خارج از محدوده های حفاظت شده خودداری کنند.

انتهای پیام/س

شنا در منطقه ممنوعه قربانی گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شنا در منطقه ممنوعه قربانی گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..