تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیمی مهم برای بازگشت ارز پتروشیمی‌ها

خبرگزاری صدا سیما: بیژن زنگنه طی نامه ای از تمام پتروشیمی ها اعم از شرکت های متعلق به نهادهای عمومی، نیمه دولتی و خصوصی خواست در راستای اجرای سیاست ابلاغی دولت و به منظور تامین نیاز ارزی کشور از طریق بازار ثانویه، تمام ارز موجود در حساب های خارجی، یا شرکت های تراستی، صرافی ها وکارگزاران ارزی طرف معامله خود را کتبا به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تسلیم کنند.

براساس نامه زنگنه شرکت های پتروشیمی پس از اعلام کتبی موجودی ارز خود و دریافت معادل ریالی آن، مکلف خواهند شد ارز مورد نظر را با نظارت بانک مرکزی و بر اساس آنچه این نهاد ناظر معین میکند برای عرضه در بازار ثانویه در اختیار قرار دهند.

همچنین براساس تصمیم هیات وزیران برای کنترل مدیریت عرضه ارز به بازار، دولت به وزیر نفت اختیار داده است که اعضای هیات مدیره شرکت‌های پتروشیمی اعم از دولتی نیمه دولتی و شرکتهای متعلق به نهادهای عمومی را در صورت عدم عرضه ارز به بازار برکنار کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیمی مهم برای بازگشت ارز پتروشیمی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..