تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز انتخاب واحد سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس

کلباسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

امروز آغاز زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه تربیت مدرسمحمدرضا کلباسی معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس از امروز 3 شهریور آغاز و تا 7  شهریور ماه جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این ایام دانشجویان دکتری می‌توانند به دانشگاه مراجعه و انتخاب واحد کنند ضمن اینکه دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه صرفا باید 5 تا 7 شهریور انتخاب واحد خود را انجام دهند. 

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اضافه کرد: شروع کلاس‌های این دانشگاه 31 شهریور و حذف و تعویض دروس دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس 15 و 16 مهر ماه است.

کلباسی افزود: تمامی دانشجویان تا زمانی که از پایان نامه و رساله خود دفاع نکرده (شیوه آموزشی – پژوهشی)  یا دروسشان به اتمام نرسیده است (شیوه آموزشی) طبق برنامه زمانبندی فوق موظف به انجام کامل مراحل انتخاب واحد الکترونیکی هستند.

وی گفت: با توجه به این که تایید انتخاب واحد دانشجو به صورت سیستمی انجام می‌شود و امکان تغییر دروس در خارج از بازه زمانی حذف و تعویض وجود ندارد، عواقب اخذ و حذف اشتباه درس به عهده دانشجوست و در صورت لزوم قبل از انتخاب واحد، دانشجو باید با گروه آموزشی مربوط هماهنگی لازم را به عمل آورد.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: حداقل و حداکثر تعداد واحد انتخابی (بدون دروس جبرانی و مدرسی) در مقطع کارشناسی‌ارشد 8 و 14 واحد و در مقطع دکتری 6 و 10 واحد است.

کلباسی ادامه داد:دانشجویانی که در درزمان مقرر در این تقویم، ارزشیابی آموزشی دروس اخذ شده خود را انجام نداده باشند مجاز به شرکت درامتحانات پایان ترم نخواهند بود.

امروز آغاز زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس

انتهای پیام/

شروع انتخاب واحد سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز انتخاب واحد سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..