تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۶۳ کیلومتر شنا برای کمک به بیماران سرطانی!

برترین‌ها: استعداد «مارتین ون در ویجن» هلندی در شنا از کودکی شناخته شد. بااین حال قبل از اینکه بتواند حرفه خود را آغاز کند با چالشی روبرو شد که توانست با موفقیت آن را پشت سر بگذارد. مارتین در ۱۹ سالگی به سرطان مبتلا شد. پزشکان امیدی نداشتند و معتقد بودند شانس کمی وجود دارد که مرد جوان زنده بماند.

163 کیلومتر شنا برای کمک به بیماران سرطانی!

اما مارتین ثابت کرد که اشتباه می‌کنند. او نه تنها سرطان را شکست داد، بلکه به سرعت خوب شد و دو سال بعد شنا را آغاز کرد. او مدال طلای المپیک پکن را در سال ۲۰۰۸ به دست آورد.

163 کیلومتر شنا برای کمک به بیماران سرطانی!

مارتین اخیرا سعی کرد یک مسیر ۲۰۰ کیلومتری در هلند را برای کمک به بیماران سرطانی و جمع آوری پول برای تحقیقات سرطان شنا کند.

163 کیلومتر شنا برای کمک به بیماران سرطانی!

این شنا برای سه روز برنامه ریزی شده بود و شامل استراحت‌های بسیار کوتاه می‌شد. اما مارتین بیمار شد و آب آلوده‌تر از آن بود که بتواند ادامه دهد. او توانست ۱۶۳ کیلومتر را در ۵۵ ساعت شنا کند و اگرچه نتوانست به هدف ۲۰۰ کیلومتری خود دست یابد، اما موفق شد ۴ میلیون دلار برای کمک به این تحقیقات جمع‌آوری کند. می‌توانید دست و پا‌های او را بعد از ۵۵ ساعت در آب ماندن ببینید.

163 کیلومتر شنا برای کمک به بیماران سرطانی! 163 کیلومتر شنا برای کمک به بیماران سرطانی! 163 کیلومتر شنا برای کمک به بیماران سرطانی! 163 کیلومتر شنا برای کمک به بیماران سرطانی! 163 کیلومتر شنا برای کمک به بیماران سرطانی! 163 کیلومتر شنا برای کمک به بیماران سرطانی! 163 کیلومتر شنا برای کمک به بیماران سرطانی!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۶۳ کیلومتر شنا برای کمک به بیماران سرطانی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..