تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخذ سند بقعه متبرکه امامزاده قاسم (ع) در شهرستان قروه

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت:در راستای اجرای تفاهم‌نامه با منابع طبیعی استان در خصوص سنددار کردن بقاع متبرکه استان با تلاش و پیگیری‌های انجام گرفته و همکاری اداره ثبت اسناد سند مالکیت شش دانگ عرصه و اعیان بقعه متبرکه امامزاده قاسم (ع) روستای زرینه به مساحت شش هزار و ۴۷۳ مترمربع اخذ شد.
وی با اشاره به اینکه احیای موقوفات از اولویت‌های اصلی اوقاف استان کردستان است، افزود: در کل بیش از ۸۵ درصد از رقبات استان سنددار شده‌اند که این مهم نقش بسزایی در جلوگیری از تجاوز و سوءاستفاده از موقوفات دارد.
انتهای پیام/م

سند بقعه متبرکه امامزاده قاسم (ع) در شهرستان قروه صادرشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخذ سند بقعه متبرکه امامزاده قاسم (ع) در شهرستان قروه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..