تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم گنبد، به کاندیداهای ماجراجو جواب دندان شکن می دهند/ گنبدی ها، نردبان ترقی اشخاص نیستند!

ساعت: 15:33 منتشر شده در مورخ: 1397/06/03 شناسه خبر: 1401693

کارشناس سیاسی گفت: هر کاندیدایی که قصد ماجراجویی در گنبد داشته باشد تا مردم این شهرستان را نردبان ترقی خود کند، با جواب دندان شکن این مردم روبرو می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، کارشناس سیاسی حوزه گنبد که خواست نامش فاش نشود، در گفتگویی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در دوره اخیر و بخصوص نماینده حوزه گنبد با آن دست و پنجه نرم کرد، دخالت برخی از کاندیداهای احتمالی در امور این حوزه و با ادعای فعالیت فرامنطقه ای بود.

وی افزود: چنین دخالت هایی که با هدف قدرت نمایی و جنگ روانی انجام می شود، می تواند با مشغول کردن ذهن نماینده بر اقدامات وی نیز تاثیر بگذارد.
این کارشناس تاکید کرد: برخی کاندیداها احتمالی که در گذشته کاری خود تنها به نامه نگاری و پیگیری پروژه دیگران اکتفا کرده‌ و در کارنامه خود حرفی برای گفتن ندارند، این روزها با فعالیت و خوش خدمتی به برخی از خانواده های گنبدی، درصدد مطرح کردن خود در این حوزه هستند.
وی ادامه داد: تجربه ثابت کرده که مردم گنبد به افرادی که درصدد ماجراجویی در گنبد هستند و مردم را نردبان ترقی خود می کنند، جواب دندان شکن می دهند.
کارشناس سیاسی تاکید کرد: بزرگان شهرستان گنبد بخصوص هیات تصمیم گیرنده انتخابات آینده این حوزه قبل از هر گونه تصمیم، استعلامات لازم برای هر کاندیدای احتمالی از حوزه‌های دیگر را از بزرگان آن حوزه داشته باشند و مسلما با سابقه موجود، به گزینه های مطرح همین حوزه(گنبد) اعتماد خواهند کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم گنبد، به کاندیداهای ماجراجو جواب دندان شکن می دهند/ گنبدی ها، نردبان ترقی اشخاص نیستند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..