تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه سقوط سنگ غول‌پیکر به داخل اتوبوس! +فیلم

لحظه سقوط سنگ غول پیکر به داخل اتوبوس! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده، لحظه سقوط یک سنگ غول پیکر را به داخل یک اتوبوس بین شهری در یکی از جاده های چین به تصویر می کشد. در این اتفاق که در یکی از جاده‌های خارج از شهر در استان "یونان" چین رخ داد، سقوط ناگهانی یک سنگ غول‌پیکر از کوه کنار جاده و برخورد آن با راننده اتوبوس موجب آسیب شدید او شد.

ویدئویی که منتشر شده، نشان می‌دهد این سنگ پس از شکستن شیشه جلوی اتوبوس به سینه راننده برخورد می‌کند. این حادثه موجب آسیب‌دیدگی راننده از قسمت دنده شد. در لحظه وقوع حادثه 14 مسافر در اتوبوس حضور داشتند که به آنها آسیبی وارد نشد.

بیشتر بخوانید: میلیونری که آشغال جمع می کند! +فیلم 

این راننده با وجود آسیب‌دیدگی شدید همچنان کنترل فرمان اتوبوس را در دست گرفت و تا ایستگاه بعدی که حدود 10 دقیقه با محل حادثه فاصله داشت، به رانندگی ادامه داد. او پس از رسیدن به ایستگاه، به بیمارستان منتقل شد. بنا بر اعلام پزشکان این راننده در اثر این حادثه دچار شکستگی دنده و کوفتگی در چند نقطه بدن شد.

انتهای پیام/

وحشت مسافران اتوبوس از سقوط سنگ غول‌پیکر روی راننده!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه سقوط سنگ غول‌پیکر به داخل اتوبوس! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..