تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش گرشاسبی برای شارژ مالی سرخپوشان

خبرگزاری تسنیم: باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا قبل از سفر این تیم به قطر بخشی از قرارداد سرخپوشان را پرداخت کند. این در حالی است که چک اسپانسر این باشگاه که هفته پیش صادر شده، هنوز نقد نشده است.

* بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس بعد از بازی تیم‌شان با الدحیل راهی کشورهای خود خواهند شد. به احتمال خیلی زیاد تمرینات سرخپوشان بعد از این مسابقه چهار روز تعطیل خواهد بود.

* حمیدرضا گرشاسبی همراه با کاروان پرسپولیس راهی قطر خواهد شد.

* باشگاه پرسپولیس لیدری را همراه خود به قطر نمی‌برد، اما تعدادی از لیدرهای این باشگاه قصد دارند خودشان جداگانه به قطر رفته و سرخپوشان را حمایت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش گرشاسبی برای شارژ مالی سرخپوشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..