تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال اکران «سوء تفاهم» احمدرضا احمدی پس از محرم و صفر

احتمال «سوء تفاهم» احمدرضا احمدی پس از محرم و صفرجلیل شعبانی تهیه کننده سینما، درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «سوء تفاهم» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: احتمالاً این فیلم پس از ماه محرم و صفر اکران خواهد شد.

گفتنی است؛ نسخه جدید این فیلم نسبت به نسخه حاضر در جشنواره فیلم فجر حدود ده دقیقه کوتاه شده و طبیعتاً روی صداگذاری آن هم به علت تدوین مجدد کار می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

تعدادی از دانشجویان سینما، دختر ثروتمندی را به امید بازیگر شدن گروگان می گیرند، اما به تدریج ماجرای گروگان گیری و ساخت فیلم، پیچیده می شود تا جایی که دیگر تشخیص واقعیات و خیال ناممکن جلوه می کند.

مریلا زارعی، اکبر عبدی، هانیه توسلی، کامبیز دیرباز و پژمان جمشیدی ترکیب اصلی بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند و دیگر عوامل فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: جلیل شعبانی، نویسنده و کارگردان: احمدرضا معتمدی، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم و سارا سمیعی، چهره پرداز: مهرداد میرکیانی، صدابردار: مهران ملکوتی، مدیر تولید: پیمان جعفری محصول سازمان اوج.

«سوء تفاهم» از فیلم های حاضر در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود.


انتهای پیام/

فیلم جدید احمدرضا معتمدی چه زمانی اکران می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال اکران «سوء تفاهم» احمدرضا احمدی پس از محرم و صفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..