تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش تئاتر کودکان، اجرا زمستان سال 94

نی نی بان: نمایش «مسافر کوچولو و عمو نقال» تا چهارم اسفند‌ماه سال جاری، هر روز ساعت ۱۷:۰۰، به جز شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود. این نمایش که پیش از این در اردیبهشت و خرداد امسال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شده بود، به دلیل «استقبال مخاطبان» دوباره و این بار در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته است. 

مسافر کوچولو و عمو نقال

امین دلپذیر علاوه بر بازیگری، نویسندگی نمایشنامه و کارگردانی این تئاتر را به عهده دارد. پریسا نقدی‌زاده، محمد حبیبی، علی خوانساری، صادق پسندیده، مریم واعظ، مبینا اهرار، علیرضا اجدادی، نفس ولی‌خانی و امین جوادی از دیگر بازیگران نمایش «مسافر کوچولو و عمو نقال» هستند. مسافر کوچولو و عمو نقال

ماجرای نمایشنامه «مسافر کوچولو و عمو نقال» از آن‌جا شروع می‌شود که مسافر کوچولو که یک هفته دیگر تولدش است، دو نفر از دوستانش را گم کرده و دست به دامان عمو نقال می‌شود تا آن‌ها را پیدا کند. عمو نقال او را به داستان‌های قدیمی ایران می‌برد و با عبور از پرد‌ه‌های نمایشی، داستان‌های زیبا را زیر و رو می‌کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایش «مسافر کوچولو و عمو نقال» و نحوه خرید و رزرو بلیط آن می‌توانید با شماره تلفن‌های همراه ۰۹۳۸۸۵۰۳۸۷۰ و ۰۹۱۰۸۶۲۴۶۵۸ تماس بگیرید. فرهنگسرای نیاوران، محل اجرای نمایش، در خیابان پاسداران شمالی و روبروی پارک نیاوران واقع شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش تئاتر کودکان، اجرا زمستان سال 94»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..