تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آدم‌رباها برای آزادی گروگان، 5کیلو تریاک خواستند

روز سیزدهم مرداد کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت از سوی مأموران کلانتری 159 بی‌سیم در جریان ربودن پسر 24 ساله‌ای قرار گرفتند.

به گزارش بولتن نیوز، پدر میلاد در تحقیقات گفت: مرد جوانی به‌نام حامد 3 مرداد خودروی پژو پسرم را امانت گرفت و فردای آن روز خودرو را برگرداند. یک ساعتی گذشته بود که حامد دوباره به سراغ پسرم آمد و اینبار به میلاد گفت 5 کیلوگرم تریاک داخل ماشین بوده و تریاک‌ها را می‌خواهد.

در صورتی که پسرم گفت تریاکی ندیده است. چند روزی از این ماجرا گذشت تا اینکه حامد به همراه چند مرد ناشناس با تهدید میلاد را از مقابل خانه‌مان ربوده و سوار بر خودروی 206 سفید رنگی کردند.

بعد از آن هم با تلفن همراه پسرم تماس گرفتند و برای آزادی او 5 کیلوگرم تریاک تقاضا کردند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آدم‌رباها برای آزادی گروگان، 5کیلو تریاک خواستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..