تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید بدون صادرات موضوعیت ندار

رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف با بیان اینکه تولید بدون صادرات موضوعیت ندارد گفت: تحریم‌های داخلی بیشتر از تحریم‌های خارجی به فرش ضربه زده است.

به گزارش بولتن نیوز، احمد کریمی اصفهانی در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران اظهار کرد: بهترین برند در دنیا فرش است و ایران را با فرش آن می‌شناسند.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف با بیان اینکه تولید بدون صادرات موضوعیت ندارد، گفت: در سال ۷۴ صادرات فرش دستباف یک میلیارد و ۷۴۰میلیون دلار بود و یک سوم صادرات کشور را در اختیار داشت، اما اکنون این سهم به یک ششم کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه باید به دنبال راهکاری برای بازگشت صادرات به آن دوران باشیم، افزود: تصمیمات آنی و بدون مشورت با بخش خصوصی روند صادرات فرش را با مشکل مواجه کرده و زخم فرش را عمیق‌تر کرده است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف با بیان اینکه تحریم‌های داخلی بیشتر از تحریم‌های خارجی به فرش ضربه زده است گفت: مالیات ارزش افزوده، فرش‌های مرجوعی، برگزاری نمایشگاه‌های بدون شناسنامه، تفاوت نرخ ارز، بلاتکلیفی نرخ پایه صادراتی مالیات بر تسعیر ارز از جمله تحریم‌های داخلی بودند.

کریمی اصفهانی با تاکید بر اینکه فرش کمترین حمایت‌های دولت را شاهد بوده است، تصریح کرد: مشکل جوایز صادراتی از سال ۹۰ نه تنها حل نشده بلکه مشکل انواع مالیات‌ها این صنعت را در گیر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همدلی دولت در کنار بخش خصوصی و بها دادن به نهاد‌های برگرفته از بخش خصوصی واقعی، می‌تواند مشکلات را برطرف کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید بدون صادرات موضوعیت ندار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..