تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در تهران

۳ تا ۷ شهریور؛

مرحله دوم سیزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ ویژه استان تهران (آزمون شفاهی) از امروز تا ۷ شهریور در سازمان دارالقرآن الکریم در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم سازمان دارالقرآن الکریم با شرکت بیش از ۷۰۰ حافظ استان تهران (۳ تا ۶ شهریور ویژه بانوان و روز ۷ شهریور ویژه آقایان) در محل سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

این مرحله از آزمون با حضور ۳ هزار و ۸۸۲ نفر از حفاظ سراسر کشور که حد نصاب لازم از مرحله اول آزمون را به‌دست آورده‌اند در رشته‌های حفظ ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

اطلاعات برپایی این آزمون در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم (تلاوت) اطلاع‌رسانی شده است و نتایج آزمون مرحله دوم نیز تا روز ۱۲ آبان از طریق همین درگاه اعلام خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در آزمون نیز برای دریافت پاسخ سؤالات با شماره ۰۲۱۶۶۹۵۶۰۶۸ تماس بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..