تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنجمین جلسه محاکمه باقری‌درمنی پایان یافت

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، پنجمین جلسه محاکمه حمیدباقری‌درمنی به اتهام فساد فی‌الارض که از صبح امروز در دادگاه انقلاب برگزار شده بود، دقایقی پیش پایان یافت.

رئیس دادگاه در ادامه اتهام حمید باقری درمنی متهم ردیف اول این پرونده را قرائت کرد و گفت: افساد فی‌الارض از طریق کلاهبرداری با ایجاد شبکه چند نفری و با وصل سردستگی از شرکت پالایش نفت جی، به میزان 322 میلیون و 342 هزار و 346 کیلوگرم قیر، مشارکت کلاهبرداری از شرکت بیمه ایران، مشارکت در کلاهبرداری از بانک ملی با وصل سردستگی به مبلغ 41 میلیارد و 500 میلیون تومان، مشارکت در کلاهبرداری از بانک گردشگری با وصل سرکردگی و سردستگی به مبلغ 9 میلیارد تومان، مشارکت در شروع کلاهبرداری از بانک گردشگری، مشارکت در کلاهبرداری از شرکت سامان مجد به مبلغ 57 میلیارد و 271 میلیون و 400 هزار تومان، مشارکت در کلاهبرداری از صرافی اقتصاد ملی به مبلغ 70 میلیارد و 402 میلیون و 800 تومان و پرداخت رشوه به مبلغ 15 هزار دلار و 10 میلیون تومان، اتهامات متهم ردیف اول پرونده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنجمین جلسه محاکمه باقری‌درمنی پایان یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..