تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کوفته آلو شیرازی غذای محلی خوشمزه

کوفته آلو شیرازی

مواد لازم برای کوفته آلو شیرازی:

ماست پرچرب و کم نمک 500 گرم / کره اب شده 50 گرم / تخم مرغ 2 عدد / آرد 200 گرم / گندم آسیاب شده 80 گرم / نمک به مقدار لازم / قند 24 عدد / کره 100 گرم / شکر 4 قاشق غذاخوری / خشخاش 40 گرم

طرز تهیه کوفته آلو شیرازی :

تخم مرغ، کره و ماست را با کمی نمک مخلوط کنید. سپس آرد و گندم آسیاب شده را اضافه کنید و خوب ورز دهید تا خمیر شد. خمیر را به مدت 25 دقیقه درون بخچال قرار دهید.

در این فاصله آلوها را خوب بشویید و دو قسمت کنید. هسته الو را در بیاورید و جای هسته را با یک حبه قند پر کنید.

قابلمه بزرگی از آب را مقداری نمک روی حرارت بگذارید تا بجوشد. خمیر را 4 قسمت کنید، هر کدام از قسمت ها را بر روی تخته آردپاشی شده لوله نید و لوله ها را به 6 قسمت مساوی تقسیم کنید تا در آخر 24 تکه داشته باشید. خمیر را دور آلو بپیچانید و قلقلی کنید. گلوله های به دست آمده را در اب جوش قرار دهید اما مواظب باشید زیاد پخته نشوند. سعله را م کنید و بگارید حدود 10 دقیقه بپزد.

در این فاصله، شکر و کره را در ماهی تابه کوچک کاراملیزه کنید و خشخاش را به آن اضافه کنید.

کوفته ها را آبکش کنید و درون بشقاب بگذارید. به جای خشخاش می توانید مخلوط شکر و دارچین و یا آرد سوخاری هم استفاده کنید.

» همچنین بخوانید : 

طرز تهیه کوفته با سس گوجه فرنگی و پوره بادمجان

طرز تهیه کوفته ریحان

طرز تهیه کوفته با مایکروویو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کوفته آلو شیرازی غذای محلی خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..