تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود PDF Candy Desktop Pro 2.61 – تبدیل و ویرایش اسناد PDF

نرم افزار PDF Candy را می توان یک راهکار بسیار مناسب برای تبدیل و ویرایش فایل های PDF دانست که با ارائه ابزارهای کاربردی مناسب می تواند نیاز شما را به برنامه های دیگر کاملا مرتفع کند. شما کاربران می توانید فایل های PDF خود را به اسناد نوشتاری و تصویری تبدیل کنید و براحتی عملیات مختلف را برای ویرایش و سفارسی سازی فایل های خود انجام دهید. این برنامه علاوه بر امکان تبدیل فایل های PDF می تواند ویرایش ساده فایل ها را نیز فراهم کند. کاربر می تواند فایل های خود را به صورت دسته ای تبدیل کرده و فرمت های بیشماری از فرمت مقصد را برای شما ارائه کند.

با دانلود PDF Candy Desktop اثر فایل ها قابل پردازش خواهند بود و شما می توانید تا در یک رابط کاربری مدرن و کاربرپسند با برنامه کار کنید. امکان استخراج متون به صورت صحیح از فایل ها نیز ممکن است و هر کاربری می تواند در تبدیل فایل های خود به فرمت Word، درهم ریختگی در متون را به هیچ عنوان نداشته باشد.

کاور-PDF-Candy

با دانلود PDF Candy Desktop امکانات دیگری نیز در اختیار خواهید داشت که همگی در دسترس خواهند بود و به منظور مدیریت کامل فایل های پی دی اف خود، می توانید در اختیار داشته باشید. جستجوی متن در داخل PDF و اضافه کردن واترمارک و لوگوهای مختلف، قابلیت های هیجان انگیزی هستند که می توانند در زیباسازی فایل های شما تاثیرگذار باشند. این برنامه بدون نیاز به اینترنت کار می کند و براحتی می توانید در سرعت قابل قبولی با برنامه کار کنید. محدودیتی در تبدیل فرمت ها وجود ندارد و شما می توانید، تبدیلات خود را بدون ارور انجام دهید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Icecream PDF Candy Desktop Pro:

حفظ حریم خصوصی پردازش دسته ای بدون محدودیت قابلیت تشخیص متن به صورت صحیح بدون نیاز به اتصال اینترنت امکان تبدیل PDF به فایل های قابل ویرایش Word اسکرین-شات-PDF-Candy اسکرین-شات-PDF-Candy اسکرین-شات-PDF-Candy اسکرین-شات-PDF-Candy info

PDF Candy Desktop is a versatile tool that enables you to convert files from PDF to various supported formats (PDF to DOC, PDF to JPG, etc), convert documents, ebooks and images to PDF, merge PDF, split PDF, extract images and text from PDF, edit PDF metadata, protect PDF and unlock password-protected PDF files. Most modes support processing files in a bulk. All these features are available through modern and user-friendly interface.

Features:
100% Privacy
Batch Processing
No Limits
OCR (Text Recognition)
No Internet Connection Needed
PDF to editable Word files

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista

CPU: 1.33Ghz Intel® AMD or any other compatible processor / faster processor for netbooks

RAM: 512MB of RAM (1GB for better performance)

راهنمای نصب

پس از اتمام نصب، محتوای درون پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید، به صورت Run as Administrator اجرا کرده و نرم افزار را پچ کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود PDF Candy Desktop Pro 2.61 – تبدیل و ویرایش اسناد PDF»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..