تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشت ماری جوانا با دریافت تسهیلات ۴۰۰ میلیونی از کمیته امداد / متهمان دستگیر شدند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس‌جهاد کشاورزی دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد با تایید کاشت "ماری جوانا" در یکی از گلخانه‌های این شهرستان، اظهار داشت: متاسفانه فردی با عنوان اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام، تسهیلاتی حدود ۴۰۰ میلیون تومان دریافت و در همان گلخانه، گیاه مخدر ماری جوانا کاشته است.

کشت ماری جوانا با دریافت تسهیلات ۴۰۰ میلیونی از کمیته امداد / متهمان دستگیر شدند

فضل‌الله آذرفر  گفت: فردی با عنوان اینکه برای تعدادی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام شهرستان دنا فرصت شغلی فراهم می‌کند، حدود ۴۰۰ میلیون تومان از این نهاد حمایتی تسهیلات گرفته و البته خود وی نیز اعتباراتی را هم برای راه اندازی این گلخانه هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه این گلخانه از حدود سه سال پیش تعطیل شده است، گفت: متاسفانه بدلیل مشکلاتی که بین سرمایه‌گذار و دستگاه‌های مرتبط پیش آمد این گلخانه به مدت سه سال تعطیل و جزو واحد‌های تعطیل شده کشاورزی در شهرستان دنا محسوب می‌شد.

کشت ماری جوانا با دریافت تسهیلات ۴۰۰ میلیونی از کمیته امداد / متهمان دستگیر شدند

رئیس جهاد کشاورزی دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کشت گیاه مخدر ماری جوانا در این‌گلخانه از حدود ۲ ماه پیش آغاز شده و ما نیز واقعا فکر می‌کردیم این کارگاه تعطیل شده است.

آذرفر، زمان ۲ ماهه برای کشت و ثمردهی گیاه ماری جوانا را کافی دانست و تصریح کرد: البته اینکه گفته می‌شود کشت ماری جوانا در هفت هکتار شکل گرفته را قبول ندارم و حتی معتقدم کمتر از یک هکتار هم بوده است.

کشت ماری جوانا در هفت هکتار صحت ندارد

دادستان شهرستان دنا هم با تایید کاشت گیاه مخدر ماری جوانا در یک واحد گلخانه‌ای در یکی از روستا‌های این شهرستان، اظهارداشت: کشت این گیاه مخدر در هفت هکتار صحت ندارد و در حدود یک هکتار این کشت انجام گرفته است.

سیدعلی ملک حسینی گفت: متاسفانه فردی حدود یک هکتار از سطح گلخانه‌ای را در یکی از روستا‌های شهرستان‌های دنا اقدام به کشت ماری جوانا کرده که به همین اتهام دستگیر و اکنون در اختیار دستگاه قضایی است.

وی از دستگیری و بازداشت ۲ نفر در این ارتباط خبرداد و گفت: یکی از دستگیرشدگان آزاد و فرد دیگر هم اکنون در بازداشت است.

دادستان شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کاشت ماری جوانا برای اولین‌بار در این شهرستان گزارش شده و اکنون پیگیری‌های قضایی درحال انجام است.

ملک حسینی تاکیدکرد که کشت ماری جوانا در هفت هکتار در شهرستان دنا صحت ندارد.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشت ماری جوانا با دریافت تسهیلات ۴۰۰ میلیونی از کمیته امداد / متهمان دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..