تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلب توجه علاقه عجیب مرد ایتالیایی به همسرش! عکس

علاقه عجیب و بیش از پیرمرد ایتالیایی به همسرش, همچنان پس از درگذشت همسرش ادامه دارد

روش جالب پیرمرد ایتالیایی برای زنده نگه داشتن یاد همسرش

«جوزپه گیوردانو» پیرمرد ایتالیایی 75 ساله، هر روز هنگام غروب خورشید با تصویری از همسرش «ایدا» به سوی ساحلی در ایتالیا می رود تا به رسم نخستین روزهای ازدواجش، دقایق پایانی روز را در آنجا سپری کند.

رفتارهای جوزپه باعث کنجکاوی «جورجیا موفیا» صاحب مغازه ی پیتزا فروشی شد. او هر روز پیرمرد را همراه با عکس همسرش در کنار ساحل می دید.


جوزپه گیوردانو به همراه عکس همسرش در ساحل

جوزپه گیوردانو به همراه عکس همسرش در ساحل

ایدا هفت سال است که از دنیا رفته اما مرگ او باعث نشده تا همسرش او را فراموش کند، تا جایی که او هر غروب با عکس همسرش به عنوان نمادی از عشق ابدی راهی ساحل می شود.

موفیا می گوید: جوزپه بدون عکس همسرش هیچ جا نمی رود و آن را همیشه کنار خود دارد، انگار که گرانترین دارایی او باشد.

او می گوید، وقتی جوزپه را دیدم مطمئن شدم که باید یک عشق عمیق در میان باشد، به نظرم مردانی مانند او دیگر وجود ندارند و من احساسات او را درک می کنم زیرا من هم عزیزانی را از دست داده ام و از این روی می دانم بر او چه می گذرد.

او در ادامه جوزپه را مردی شجاع توصیف می کند زیرا به نظر او آدم های کمی هستند که شجاعت ابراز عشق را داشته باشند و از بیان آن نترسند.


جوزپه گیوردانو و همسرش در جوانی

جوزپه گیوردانو و همسرش در جوانی

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلب توجه علاقه عجیب مرد ایتالیایی به همسرش! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..