تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Adobe Acrobat Reader v18.2.0.183015

Adobe Acrobat DC – PDF Reader  یکی از کامل ترین ، جامع ترین و پیشرفته ترین پی دی اف خوان و ویرایشگر فایل پی دی اف برای دیوایس های اندرویدی می باشد.  با نصب این برنامه در گوشی خود می توانید به راحتی فایل های پی دی اف خود را ویرایش نمایید. حاشیه نویسی را اغاز کرده و سپس فایل های پی دی اف را مطابق با سلیقه خود ادیت و ویرایش کنید. به سرعت فایل ها را اسکن نموده و به راحتی آن ها را اسکن نمایید. شایان توجه بوده که رابط کاربری این نرم افزار به صورت ساده ارائه شده است . این برنامه به عنوان بهترین پی دی اف خوان در گوگل پلی نیز شناخته شده است .

ویژگی ها :

انتخاب فایل پی دی اف و شروع ویرایش

رابط کاربری ساده و فانتزی

بهترین برنامه پی دی اف خوان

حاشیه نویسی در فایل پی دی اف

تغییرات نسخه ۱۸٫۲٫۰٫۱۸۳۰۱۵ :

دسترسی آسان به تمامی فایل PDF دستگاه اندرویدی شما

رفع باگ های نسخه های پیشین

بهبود رابط کاربری برنامه

برای وارد شدن به برنامه از اکانت گوگل و فیسبوک یا از ادوب ایدی خود بهره بگیرید

هنگام مشاهده نظرات می توانید فونت خود را سریعا ویرایش و تغییر دهید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Adobe Acrobat Reader v18.2.0.183015»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..