تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح جشن‌های دهه ولایت در مناطق حاشیه‌ای و محروم خوزستان

تشریح جشن‌های دهه ولایت در مناطق حاشیه‌ای و محروم خوزستان

به گزارش خبرگزاری ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام سیدمحمدجواد موسوی جزایری، رئیس مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در خوزستان، در نشست خبری دهه ولایت که شامگاه 2 شهریورماه در مسجد اعظم اهواز برگزار شد با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه ولایت در مناطق حاشیه‌ای و محروم گفت: این جشن‌ها در 7 منطقه محروم اهواز و حومه در بازه زمانی 5 تا 11 شهریورماه برگزار می‌شود که شامل 4 منطقه محروم در اهواز و قلعه چنعان، گمبوعه و مویلحه است.

وی با تاکید بر اینکه در جشن‌های دهه ولایت مناطق حاشیه‌ای مورد توجه هستد، گفت: نخستین مراسم در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) کوی آسیاآباد و پس از آن به ترتیب در منطقه ملاشیه و کوی علوی ادامه خواهد یافت.

موسوی جزایری افزود: همچنین از 8 تا 11 شهریورماه برنامه‌های دهه ولایت در بیت سید عرب کوی سیاحی، منطقه مویلحه ویس، قلعه چنعان کارون و گمبوعه حمیدیه برپا خواهند شد که به صورت زنده از صداوسیمای مرکز خوزستان و شبکه جهانی الاهواز پخش می‌شود.

رئیس مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان به برگزاری مراسم عمامه گذاری طلاب با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان در کوی علوی اشاره کرد و افزود: از زمان تصدی ریاست جدید بر مجمع در شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) و 23 ماه مبارک رمضان در ملاشیه 2 تا 3 هزار پرس غذا توزیع شد.

وی در پایان از افتتاح شعب مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح جشن‌های دهه ولایت در مناطق حاشیه‌ای و محروم خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..