تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت و زخمي شدن 30 زن و کودک در بندر حديده

در پي حمله هوايي متجاوزان سعودي در يمن؛

يک مقام يمني تاکيد کرد جنایات بي حد و مرز در يمن به دست عربستان سعودی، امارات و حمایت آمریکا صورت مي گيرد.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما؛ وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن از حمله هوایی سعودی ها به یک خودرو در بندر حدیده در این کشور و شهادت و زخمی شدن سی زن و کودک در این حمله خبر داد.

طاها المتوکل(Taha al-Mutawakil )گفت: این جنگ، این جنایت و این ویرانی به جان باختن همه افرادی منجر شده است که در این خودرو حضور داشتند و هیچ اثری از آنها به جز خاکستر باقی نمانده است.
وی افزود: این جنگ به دنبال نابودی تمامی غیرنظامیان است. این موضوع کشتار جمعی است و آنها از محاصره دریایی و هوایی برای ساکت کردن همه استفاده می کنند. آنها از ورود غذا،دارو و حتی آمبولانس برای نجات جان زخمی های حملات جلوگیری می کنند.
وزیر بهداشت یمن گفت: این جنایت به دست عربستان سعودی و امارات و حمایت آمریکا و مشارکت جامعه بین المللی صورت پذیرفته است. این تجاوزگری هیچ حد و مرزی را نمی شناسد.


در این حملات تاکنون دست کم ده هزار نفر کشته شده اند و سیستم بهداشتی یمن به شدت دچار آسیب شده است و این کشور در آستانه قحطی قرار دارد.

یمن از ماه مارس دو هزار و پانزده شاهد حملات ائتلاف تحت هدایت سعودی بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت و زخمي شدن 30 زن و کودک در بندر حديده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..