تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین سالگرد راه‌اندازی سرویس Samsung Pay با توسعه آن همراه خواهد شد

سومین سالگرد راه‌اندازی سرویس Samsung Pay با توسعه آن همراه خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ روز گذشته اعلام کرد که سرویس پرداخت همراه این شرکت به نام Samsung Pay سومین سالگرد راه‌اندازی خود را جشن خواهد گرفت. این سرویس که در ابتدا در کشور کره جنوبی شروع به کار کرده بود، حالا در سومین سالگرد راه‌اندازی خود قرار است در بیست و چهارمین بازار خود و برای اولین بار در آفریقا در کشور آفریقای جنوبی ارائه شود.

سرویس Samsung Pay با فعالیت سه ساله خود، در کشورهایی که فعال بوده، سهم 1.3 میلیاردی در معاملات را داشته است. این سرویس بیش از 2هزار شریک از جمله بانک‌ها و بخش مالی می‌شود که به کاربران Galaxy اجازه می‌دهد تا از تلفن همراه هوشمند خود به جای کارت اعتباری یا پول نقد استفاده کنند.

دونگ‌جین کُوه، مدیرعامل بخش موبایل شرکت سامسونگ اعلام کرده سامسونگ قصد محدود کردن سرویس‌های خود را برای یک کیف پول الکترونیکی در یک نوع گوشی ندارد و قصد دارد با سرویس‌های دیگر همکاری کند و امتیازات ویژه سامسونگ را به آن‌ها ارائه دهد. این سرویس حتی با Bixby هم سازگاری خواهد داشت تا یک تجربه پرداخت یکپارچه در سرویس پرداخت سامسونگ صورت گیرد.

در حال حاضر تنها بانک‌هایی که در آفریقای جنوبی قصد همکاری با سامسونگ را دارند، Absa و Standard Bank هستند اما دیگر بانک‌های این کشور هم اعلام آمادگی کرده‌اند تا از سرویس پرداخت الکترونیکی سامسونگ پشتیبانی کنند. کاربران Galaxy همچنین می‌توانند کارت‌هایی از جمله کارت‌های British Airways و Virgin Money را مانند کارت‌های Master Card و Visa Card در سرویس Samsung Pay پیاده‌سازی کنند. گوشی‌های سری A و S که از Galaxy S7 به بعد تولید شده‌اند می‌توانند از سرویس Samsung Pay پشتیبانی کنند.

انتهای پیام/

Samsung Pay به آفریقای جنوبی رسید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین سالگرد راه‌اندازی سرویس Samsung Pay با توسعه آن همراه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..